- Ogłoszenie nr: 172682
- Data ukazania się ogłoszenia: 01 września 2015 r.
Ministerstwo Gospodarki w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- referendarz
- do spraw komunikacji wewnętrznej
- w Wydziale Koordynacji i Komunikacji Elektronicznej w Departamencie Komunikacji Społecznej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Ministerstwo Gospodarki
Pl. Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- monitorowanie, we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi, aktualności informacji opublikowanych na stronach internetowych oraz BIP, w tym elektronicznych wniosków o udostępnianie informacji publicznej
- przygotowywanie i publikowanie materiałów na stronach intranetowych, w tym informowanie o realizacji wydarzeń integrujących pracowników Ministerstwa
- moderowanie i zatwierdzanie materiałów informacyjnych przygotowanych do publikacji na stronach intranetowych przez inne komórki organizacyjne
- opracowywanie i projektowanie struktur nowych podstron intranetowych oraz prowadzenie prac, których celem jest rozwój graficzny i funkcjonalny serwisu intranetowego oraz współpraca ze studiami graficznymi w zakresie pozyskiwania grafik
- monitorowanie, we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi, aktualności informacji opublikowanych na stronach intranetowych oraz monitorowanie statystyk odwiedzin stron intranetowych
- przygotowywanie przeglądów mediów we współpracy z firmami zewnętrznymi
- prowadzenie działań, we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi, których celem jest poszerzenie zasobu informacyjnego intranetu, strony internetowej oraz BIP
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Zróżnicowane godziny pracy, również w dni wolne. Wyjazdy służbowe. Reprezentowanie departamentu w spotkaniach roboczych
z przedstawicielami zewnętrznych podmiotów. Krótkie terminy na wykonanie zleconych przez Kierownictwo MG zadań.
praca biurowa przy komputerze
miejsce pracy: I piętro, w budynku 6 wind, z których jedna posiada drzwi o szer. 90 cm (pozostałe 80 cm); drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szer. 90 cm, brak progów
na poziomie parteru 2 toalety przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, w tym jedna przy wejściu głównym (drzwi – 90 cm szer., bez drzwi wewnętrznych), pozostałe toalety nie w pełni przystosowane dla osób niepełnosprawnych (drzwi wewnętrzne w toaletach – szer. 80 cm)
brak podjazdu przy wejściu głównym od strony Pl. Trzech Krzyży, wjazd umożliwiający poruszanie się na wózkach inwalidzkich od strony ulicy Wspólnej, ewentualnie wjazd na dziedziniec wewnętrzny od strony ul. Żurawiej – wjazd na poziom dziedzińca wewnętrznego wymaga pokonania wzniesienia o wysokości 220 cm na długości 17 m (naturalna pochylnia o nachyleniu ok. 13 %); przed wejściem do budynku prowadzącym do holu głównego podjazd o dł. 430 cm i szer. 120 cm, drzwi dwuskrzydłowe
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- pozostałe wymagania niezbędne:
- orientacja w aktualnych zagadnieniach z zakresu gospodarki
- znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
- umiejętność obsługi komputera (Windows + MS Office)
- znajomość systemów do zarządzania serwisami internetowymi
- znajomość systemów do zarządzania serwisami internetowymi
- znajomość zasad zarządzania treścią w portalach internetowych
- znajomość programów graficznych i do tworzenia stron internetowych
- bardzo dobra umiejętność korzystania z zasobów Internetu
- znajomość przepisów dotyczących dostępu do informacji publicznej oraz Biuletynu Informacji Publicznej
- umiejętność pisania tekstów informacyjnych
- wiedza z zakresu komunikacji wewnętrznej
- umiejętność analizy tekstów prasowych
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- komunikatywność
- wykształcenie wyższe magisterskie (administracja lub komunikacja społeczna)
- minimum rok doświadczenia zawodowego w pracy w urzędach administracji publicznej lub organizacjach pozarządowych
- minimum rok doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku związanym z prowadzeniem serwisów internetowych lub realizacją zadań związanych z komunikacją wewnętrzną
- znajomość systemu CMS Drupal
- umiejętności tworzenia grafik i pracy ze zdjęciami
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów