Referendarz
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 8429
Warunki pracy
Ministerstwo zajmuje trzy budynki „A”, „B” i „C” o następujących uwarunkowaniach technicznych:• węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku ”B” (parter) oraz w budynku „A” (dostęp przy pomocy osób trzecich)
• wejście do budynku „A” i „B” przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych
• szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne w budynkach „A”, „B” i „C” przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych
• winda w budynku „A”, „B” i „C” dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych
• brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych na wysoki parter w budynku A, na którym usytuowana jest jedna
z sal konferencyjnych
Inne warunki, dotyczące charakteru stanowiska pracy:
• praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner
• permanentna obsługa klientów zewnętrznych
Zakres zadań
- Przygotowywanie projektów odpowiedzi w sprawach informacji publicznej o zgłoszonych wnioskach reprywatyzacyjnych, w tym przygotowywanie projektów zaświadczeń
- Rejestrowanie, rozliczanie oraz uzupełnianie niezbędnych informacji o prowadzonych postępowaniach w systemach komputerowych
- Przygotowywanie i kompletowanie otrzymanych pism lub akt w celu ich wysyłki do adresatów
- Udostępnianie osobom zainteresowanym akt sprawy oraz udzielanie niezbędnych wyjaśnień o prowadzonych w departamencie postępowaniach
- Kompletowanie i kwalifikowanie akt spraw do zwrotu organom administracji i do archiwum
- Przygotowywanie rozliczenia faktur, opłat i kosztów sądowych
- Wykonywanie innych czynności kancelaryjnych zlecanych przez kierownictwo departamentu lub naczelników wydziałów w celu obsługi postępowań
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- Doświadczenie zawodowe: 2 lata doświadczenia w pracy w administracji publicznej
- Posiadanie ważnego poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu, zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
- Znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
- Znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej
- Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
- Umiejętności obsługi komputera i systemów elektronicznej obsługi korespondencji
- Znajomość zasad archiwizacji dokumentów
- Skuteczna komunikacja
- Umiejętność organizacji pracy i zorientowanie na osiąganie celów
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Doświadczenie zawodowe: 2 lata doświadczenia w pracy w obsłudze kancelaryjnej