Referendarz
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 8716
Warunki pracy
Ministerstwo zajmuje trzy budynki „A”, „B” i „C” o następujących uwarunkowaniach technicznych:• węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku ”B” (parter) oraz w budynku „A” (dostęp przy pomocy osób trzecich)
• wejście do budynku „A” i „B” przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych
• szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne w budynkach „A”, „B” i „C” przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych
• winda w budynku „A”, „B” i „C” dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych
• brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych na wysoki parter w budynku A, na którym usytuowana jest jedna
z sal konferencyjnych
Inne warunki, dotyczące charakteru stanowiska pracy:
• praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner
Zakres zadań
- Prowadzenie baz danych wydziału w programie Microsoft Office Excel (przygotowywanie szablonów baz danych, wprowadzanie danych, monitorowanie poprawności danych)
- Archiwizacja dokumentacji wytworzonej przez wydział
- Prowadzenie spraw wykonywania zadań dysponenta części budżetowej, dotyczących: uzgadniania programów inwestycji budowlanych realizowanych przez GDDKiA, finansowanych lub dofinansowanych ze środków budżetu państwa i ich zmian, akceptowanie wartości kosztorysowych dla tych inwestycji, ocena zasadności realizacji inwestycji, analiza i ocena przygotowania inwestycji, ocena rozliczenia inwestycji po zakończeniu jej realizacji bądź zaniechaniu albo czasowym wstrzymaniu, ocena zasadności i możliwości wznowienia wstrzymanej inwestycji
- Wspomaganie wydziału w zakresie rejestracji korespondencji wydziału, w tym prowadzenie monitoringu terminowości udzielania odpowiedzi na pisma wpływające do wydziału
- Opracowywanie odpowiedzi na wystąpienia parlamentarne, zapytania NIK, w tym w zakresie prowadzonych kontroli, dziennikarzy oraz pozostałych obywateli i organizacji
- Wspieranie realizacji spraw dotyczących organizacji pracy bieżącej w departamencie, w tym w zakresie kontroli zarządczej, planowania i sprawozdania z wykonania budżetu departamentu
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- Znajomość sektora drogowego
- Znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
- Umiejętność posługiwania się komputerem w środowisku Microsoft Office – Excel na poziomie zaawansowanym
- Umiejętności analityczne
- Umiejętność organizacji pracy i zorientowanie na osiąganie celów
- Skuteczna komunikacja
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe