Referent administracyjny - sekretariat
pl / en
Jesteś tutaj:  Strona Główna » Referent administracyjny - sekretariat

Poznaj stanowisko:
Asystentka Zarządu

Asystentka zarządu to osoba, która otrzymuje poważniejsze zadania niż sekretarka, jest to samodzielne stanowisko. Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna jest za wspomaganie Zarządu w wykonywaniu obowiązków służbowych oraz sprawne funkcjonowanie biura Zarządu. Do głównych obowiązków tego pracownika należy, m.in.: obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, prowadzenie kalendarza spotkań zarządu, ...


czytaj więcej: Asystentka Zarządu

Praca Asystentka Zarządu

Referent administracyjny - sekretariat - Ogłoszenie archiwalne

Praca Firma Usługowo-Handlowa Piotr Majchrowicz / Administracja biurowa / Budownictwo / Geodezja / Human Resources / Kadry / wielkopolskie / Poznań

 

Oferta pracy, której szukasz jest nieaktualna!

Zobacz podobne, aktualne ogłoszenia:

Asystent/Asystentka kierownika zakładu z językiem niemieckim Grafton Recruitment wielkopolskie

Asystentka Zarządu East Service wielkopolskie

Executive Assistant with Italian Hays Poland wielkopolskie

Fakturzystka / Fakturzysta Silvan Logistics Sp. z o.o. S.K.A. wielkopolskie

Pracownik Administracyjny Silvan Logistics Sp. z o.o. S.K.A. wielkopolskie

Więcej ofert pracy »
Chcesz otrzymywać najnowsze ogłoszenia prosto na Twój e-mail?
 
Prosimy nie odpowiadać na poniższe ogłoszenie, gdyż z całą pewnością nie jest ono aktualne. Przedstawiamy je tutaj, aby ułatwić Państwu zapoznanie się z profilem danego pracodawcy.

Ogłoszenie numer: 540591, z dnia 2014-10-10

Firma Usługowo-Handlowa Piotr Majchrowicz

www.elf24.pl


Firma ELF zajmuje się świadczeniem usług i prowadzeniem inwestycji w branży budowlanej w zakresie urządzeń zapewniających bezpieczeństwo w domu i na osiedlu.

 

Obecnie poszukujemy do pracy osoby na stanowisko:

Referent administracyjny - sekretariat

Miejsce pracy: wielkopolskie / Poznań

 

Opis stanowiska

  • Prowadzenie Biura Zarządu i Sekretariatu
  • Przygotowanie dokumentów rachunkowych dla Biura Rachunkowego
  • Wystawianie faktur dla klientów
  • Kompletowanie i przygotowanie dokumentów kadrowych

Wymagania

  • Wykształcenie min. średnie
  • Znajomość podstaw rachunkowości
  • Umiejętność pracy na programach rachunkowych/księgowych w podstawowym zakresie
  • Umiejętność sporządzania zestawień na arkuszu kalkulacyjnym
  • Obsługa komputera
  • Umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych z klientem

Oferujemy

  • Stałą i ciekawą pracę w rozwijającej się firmie inwestującej w nowe technologie na rynku usług
  • Proponowane wynagrodzenie od 1 900 do 2 470 zł netto

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.