- Ogłoszenie nr: 162645
- Data ukazania się ogłoszenia: 27 sierpnia 2014 r.
Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- referent prawny
- do spraw kontroli wewnętrznej i rozpatrywania skarg
- w Biurze Organizacyjno-Administracyjnym WUW w Poznaniu nr ref. 39/14
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
Miejsce wykonywania pracy:
- Poznań
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przeprowadzanie kontroli wewnętrznych z zakresu działania Urzędu, w tym:
- kontrolowanie komórek org. w zakresie realizacji aktów prawnych Wojewody, realizacji zarządzeń Dyr. Generalnego Urzędu, realizacji Programu Działania Urzędu, terminowości załatwiania spraw z zakresu administracji publ., stopnia wykonania zaleceń pokontrolnych, stopnia wykorzystania uwag i wniosków zawartych w zbiorczych uogólnionych informacjach NIK oraz inf. prokuratorskich i sądowych
- rozpatrywanie skarg i wniosków wpływających do Dyrektora Generalnego lub przekazanych do załatwienia przez Dyrektora Generalnego Urzędu, a także wpływających do Biura Organizacyjno-Administracyjnego, w celu ustalenia stanu faktycznego, stanu prawnego oraz udzielenie odpowiedzi klientom Urzędu na wniosek lub skargę
- opracowywanie dokumentacji z kontroli, w tym projektów wystąpień pokontrolnych oraz kontrolowanie realizacji zaleceń pokontrolnych
- planowanie działalności kontrolnej i sporządzanie sprawozdań z tego zakresu oraz opracowywanie propozycji doskonalenia działania Urzędu na podstawie wyników kontroli
- pełnienie zastępstw w sekretariatach Dyrektora Generalnego Urzędu i Dyrektora Biura Organizacyjno-Administracyjnego
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
- zadania wykonywane głównie w siedzibie urzędu
- konieczność poruszania się po terenie urzędu w celu przekazaniu lub odebrania dokumentów
- stanowisko pracy znajduje się na III piętrze budynku biurowego
- budynek wyposażony w windy osobowe (w tym dla osób na wózkach inwalidzkich), klatka schodowa o szerokości 140 cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm
- drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 70 cm
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
- parametry środowiska pracy w normie
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
- część pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w budynku przystosowana dla osób niepełnosprawnych
- budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania jednostek administracji publicznej (w tym ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie)
- znajomość ustawy o służbie cywilnej i kodeksu etyki
- dobra organizacja pracy
- umiejętność interpretacji przepisów prawa
- umiejętność zwięzłego formułowania wypowiedzi (umiejętności redakcyjne)
- 2 lata doświadczenia zawodowego w komórkach o charakterze kontrolnym
- umiejętność korzystania z elektronicznych baz aktów prawnych
- systematyczność
- samodzielność
- umiejętności analityczne
- efektywna komunikacja
- radzenie sobie ze stresem
- asertywność
- umiejętność obsługi urządzeń techniki biurowej
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów