Referent w Biurze Kadr i Organizacji  
Jesteś tutaj:  Strona Główna » Referent w Biurze Kadr i Organizacji

Poznaj stanowisko:
Referent

Referent to stanowisko funkcjonujące w instytucjach państwowych (na przykład sądach, urzędach czy izbie celnej) a także firmach prywatnych. Do zadań referenta należy przede wszystkim porządkowanie dokumentacji, wykonywanie prostych prac biurowych, etc. Dlatego też zawód referenta jest często używany zamiennie z zawodem sekretarza lub sekretarki, większość obowiązków jest bowiem w tym przypadku identyczna. Referent poza ...


czytaj więcej: Referent

Praca Referent

Referent w Biurze Kadr i Organizacji - Ogłoszenie archiwalne

Praca Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie / Administracja publiczna / Służba cywilna / Płock

 

Oferta pracy, której szukasz jest nieaktualna!

Zobacz podobne, aktualne ogłoszenia:

Referent prawny w Departamencie Prawnym i Procesowym Ministerstwo Skarbu Państwa w Warszawie mazowieckie

Referendarz w Samodzielnym Stanowisku Pracy ds. Koordynacji i Monitoringu w Biurze Dyrektora Generalnego Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie mazowieckie

Referent w Dziale Postępowań Podatkowych Urząd Skarbowy Warszawa-Wawer mazowieckie

Referent Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego Radom-ziemski Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Radomiu mazowieckie

Podreferendarz w Wydziale Analiz Gabinetu Komendanta Głównego Policji Komenda Główna Policji w Warszawie mazowieckie

Więcej ofert pracy »
Chcesz otrzymywać najnowsze ogłoszenia prosto na Twój e-mail?
 
Prosimy nie odpowiadać na poniższe ogłoszenie, gdyż z całą pewnością nie jest ono aktualne. Przedstawiamy je tutaj, aby ułatwić Państwu zapoznanie się z profilem danego pracodawcy.

  • Ogłoszenie nr: 152436
  • Data ukazania się ogłoszenia: 14 czerwca 2013 r.

Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • referent
  • w Biurze Kadr i Organizacji

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
    pl. Bankowy 3/5
    00-950 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Płock
  • Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
    Delegatura-Placówka Zamiejscowa w Płocku
    ul. 3 Maja 16
    09-402 Płock

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • odbieranie korespondencji wpływającej do Urzędu, stemplowanie daty wpływu i rejestrowanie w systemie EZD,
  • skanowanie korespondencji wpływającej,
  • przesyłanie drogą elektroniczną (w systemie EZD) zarejestrowanej korespondencji do właściwych Oddziałów w Delegaturze,
  • rejestrowanie w systemie EZD i przygotowywanie do wysyłki korespondencji dostarczanej z poszczególnych Oddziałów w Delegaturze,
  • obsługiwanie składu chronologicznego.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • - praca biurowa,
    - praca w siedzibie urzędu/wydziału,
    - stres związany z bezpośrednią i telefoniczną obsługą klienta.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • - praca na trzecim piętrze,
    - narzędzia i materiały pracy – komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka, skaner, wagi,
    - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
    - zainstalowana winda, budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych
    - pomieszczenie higieniczno – sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych,
    - brak oznaczeń dla osób niewidomych,
    - brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
    • znajomość ustawy o służbie cywilnej,
    • znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie,
    • znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej,
    • dobra organizacja pracy, dokładność, sumienność, systematyczność,
    • komunikatywność, odporność na stres.
wymagania dodatkowe
  • przeszkolenie z obsługi systemu EZD,
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228).

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

PRACA W BRANŻY

 
 
 
 
Praca  |  Regulamin  |  Polityka prywatności  |  Pomoc  |  Kontakt  |  O nas  |  Reklama  |  Szukasz pracownika?  |  Partnerzy  |  Centrum prasowe  |  RSS  |  Widget z ofertami pracy

 

Copyright © 2003 - 2014 Praca.pl Sp. z o.o. Numer wydania: 16277 / 2014. Wszelkie prawa zastrzeżone. Powielanie, drukowanie, kopiowanie lub rozpowszechnianie w jakikolwiek sposób materiałów zawartych na stronach Praca.pl jest zabronione.

Referent w Biurze Kadr i Organizacji