Referent w Dziale Egzekucji Administracyjnej
pl / en
Jesteś tutaj:  Strona Główna » Referent w Dziale Egzekucji Administracyjnej

Poznaj stanowisko:
Referent

Referent to stanowisko funkcjonujące w instytucjach państwowych (na przykład sądach, urzędach czy izbie celnej) a także firmach prywatnych. Do zadań referenta należy przede wszystkim porządkowanie dokumentacji, wykonywanie prostych prac biurowych, etc. Dlatego też zawód referenta jest często używany zamiennie z zawodem sekretarza lub sekretarki, większość obowiązków jest bowiem w tym przypadku identyczna. Referent poza ...


czytaj więcej: Referent

Praca Referent

Referent w Dziale Egzekucji Administracyjnej - Ogłoszenie archiwalne

Praca Urząd Skarbowy w Otwocku / Administracja biurowa / Administracja publiczna / Służba cywilna / mazowieckie / Otwock

 

Oferta pracy, której szukasz jest nieaktualna!

Zobacz podobne, aktualne ogłoszenia:

Podreferendarz w Departamencie Rejestrów Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej w Warszawie mazowieckie

Referendarz w Wydziale Spółdzielni Mieszkaniowych w Departamencie Mieszkalnictwa Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa w Warszawie mazowieckie

Starszy referent Wydział Prewencji Komenda Powiatowa Policji w Pułtusku mazowieckie

Referendarz w Wydziale Zarządzania Procesem Delegowania w Podróże Służbowe Biura Administracyjnego Ministerstwo Finansów w Warszawie mazowieckie

Referendarz w Wydziale Nawozów i Środków Wspomagających Uprawę Roślin w Departamencie Hodowli i Ochrony Roślin Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie mazowieckie

Więcej ofert pracy »
Chcesz otrzymywać najnowsze ogłoszenia prosto na Twój e-mail?
 
Prosimy nie odpowiadać na poniższe ogłoszenie, gdyż z całą pewnością nie jest ono aktualne. Przedstawiamy je tutaj, aby ułatwić Państwu zapoznanie się z profilem danego pracodawcy.

  • Ogłoszenie nr: 165610
  • Data ukazania się ogłoszenia: 30 grudnia 2014 r.

Urząd Skarbowy w Otwocku

  • Naczelnik
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • referent
  • do spraw ewidencji tytułów wykonawczych
  • w Dziale Egzekucji Administracyjnej

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Urząd Skarbowy w Otwocku
    ul. Matejki 4
    05-400 Otwock

Miejsce wykonywania pracy:

  • Otwock
  • Urząd Skarbowy w Otwocku
    ul. Kołłątaja 1B
    05-400 Otwock

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Badanie prawidłowości otrzymanych tytułów wykonawczych i dopuszczalności prowadzenia postępowania egzekucyjnego.
  • Rejestracja i prowadzenie ewidencji wpływających tytułów wykonawczych w podsystemie Egapoltax,
  • Przygotowanie tytułów wykonawczych do nadania klauzuli o skierowaniu do egzekucji,
  • Obciążanie wierzycieli opłatą komorniczą oraz kosztami postępowania,
  • Ścisła wspólpraca z innymi działami Urzędu w celu zapewnienia prawidłowego przygotowania projektów rozstrzygnięć.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca administracyjno-biurowa wykonywania w siedzibie Urzędu przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie. Praca wymagająca sprawności obu rąk, praca w zespole.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Na stanowisku pracy nie występują uciążliwe, szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy. Podstawowym narzędziem pracy jest komputer. budynek trzykondygnacyjny bez windy i podjazdu dla osób niepełnosprawnych, bez przystosowanych toalet dla osób poruszających się na wózkach.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów z zakresu postępowania egzekucyjnego w administracji i Kodeksu postępowania administracyjnego,
    • umiejętność stosowania prawa w praktyce,
    • znajomość obsługi komputera,
    • przeszkolenie w zakresie obsługi programu Egapoltax,
wymagania dodatkowe
  • wykształcenie wyższe,
  • 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji,
  • znajomość ordynacji podatkowej i Kodeksu postępowania cywilnego.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 dodaj do ulubionych  drukuj ofertę  ustaw powiadomienia  RSS