- Ogłoszenie nr: 164970
- Data ukazania się ogłoszenia: 02 grudnia 2014 r.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Rypinie
- Powiatowy Lekarz Weterynarii
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- referent
- do spraw księgowo-kadrowych
- w Dziale Księgowości Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Rypinie
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 0.5
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Rypinie
ul. Nowy Rynek 15
87-500 Rypin
Miejsce wykonywania pracy:
- Rypin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- rozliczanie dokumentacji wyznaczonych lekarzy weterynarii w zakresie funduszu epizootycznego,
- sporządzanie sprawozdań z poniesionych kosztów w zakresie monitoringu i zwalczania chorób zakaźnych zwierząt,
- prowadzenie spraw kadrowych Inspektoratu,
- wprowadzanie dokumentów do programu finansowo-księgowego Symfonia.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Pracownik wykonuje prace administracyjno-biurowe, przy wykorzystaniu sprzętu komputerowego.
Praca przy monitorze ekranowym.
Stanowisko pracy usytuowane jest na parterze budynku.
Dojścia i dojazdy są utwardzone.
Budynek jest nieprzystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo.
Narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, fax, telefon, urządzenia biurowe.
Oświetlenie: naturalne i sztuczne.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- wiedza w zakresie prawa pracy, finansów publicznych i znajomość ustawy o rachunkowości,
- znajomość przepisów prawa w zakresie ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej,
- co najmniej 1 rok doświadczenia w pracy w administracji publicznej,
- umiejętność biegłej obsługi komputera.
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- umiejętność współpracy w zespole,
- znajomość programu Excell, Symfonia Finanse,
- preferowane wykształcenie wyższe ekonomiczne lub administracyjne.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów