- Ogłoszenie nr: 161893
- Data ukazania się ogłoszenia: 23 lipca 2014 r.
Komenda Miejska Policji w Katowicach
- Komendant Miejski Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- referent
- do spraw ewidencji i obiegu dokumentów niejawnych
- w Kancelarii Tajnej Zespołu ds. Ochrony Informacji Niejawnych
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Miejska Policji
w Katowicach
40-038 Katowice
ul. Lompy 19
Miejsce wykonywania pracy:
- Katowice
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, przekazywanie dokumentów niejawnych,
- sporządzanie kopii, wyciągów, wypisów i odpisów z dokumentów niejawnych,
- prowadzenie urządzeń ewidencyjnych zgodnie z przepisami dotyczącymi organizacji kancelarii tajnych,
- odnotowywanie zmiany, znoszenie klauzuli tajności lub przedłużenie, skracanie okresu ochrony dokumentów niejawnych w urządzeniach ewidencyjnych,
- archiwizowanie dokumentów niejawnych znajdujących się w kancelarii tajnej,
- sprawdzanie poprawności sporządzenia dokumentów niejawnych,
- coroczne rozliczanie wszystkich pozycji wprowadzonych w urządzeniach ewidencyjnych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca biurowa w pozycji siedzącej, w ośmiogodzinnym systemie pracy przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
Zagrożenie naciskami grup przestępczych.
Stanowisko pracy usytuowane jest na trzecim piętrze budynku Komendy Miejskiej Policji w Katowicach przy ulicy Lompy 19. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: brak podjazdów, toalet dostosowanych dla osób niepełnosprawnych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy administracyjno-biurowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność planowania i organizacji pracy własnej,
- umiejętność stosowania odpowiednich przepisów,
- umiejętność współpracy,
- komunikatywność
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów