- Ogłoszenie nr: 166434
- Data ukazania się ogłoszenia: 29 stycznia 2015 r.
Urząd Skarbowy w Mielcu
- Naczelnik
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- referent
- w Referacie Organizacji i Logistyki
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
- o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Urząd Skarbowy w Mielcu
ul. Żeromskiego 13
39-300 Mielec
Miejsce wykonywania pracy:
- Mielec
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przyjmowanie korespondencji wpływającej do urzędu w celu przedłożenia Naczelnikowi Urzędu Skarbowego do dekretacji
- prowadzenie komputerowej ewidencji zadekretowanej korespondencji i przekazywanie jej do właściwych komórek organizacyjnych w celu właściwego obiegu dokumentów w urzędzie
- przygotowywanie i obsługa pod względem organizacyjnym spotkania z interesantami, gośćmi w celu wsparcia bieżącej pracy Naczelnika
- przekazywanie komunikatów, poleceń i ustalenia organizacyjne kierownikom komórek organizacyjnych w celu wsparcia bieżącej pracy Naczelnika i jego Zastępcy
- obsługa centrali telefonicznej w celu dokonania właściwego połączenia z daną komórką organizacyjną urzędu
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze, oraz dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie Urzędu. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, kontakt z podatnikami.
Stanowisko zlokalizowane w pokoju biurowym, oświetlone światłem naturalnym i sztucznym, wyposażone w zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Urząd zlokalizowany jest w jednym dwupiętrowym budynku - brak jest windy. Występuje ograniczony dostęp do pomieszczeń usytuowanych na pierwszym i drugim piętrze budynku dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim oraz mających problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. Wejście do budynku przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, na parterze znajduje się łazienka przystosowana dla osób niepełnosprawnych.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość zasady obiegu dokumentów, funkcjonowania urzędu
- umiejętność zastosowania prawa w praktyce
- komunikatywność
- umiejętność pracy w zespole
- odporność na stres
- wykształcenie wyższe ekonomiczne, administracyjne lub prawnicze
- 0,5 roku doświadczenia w pracy w administracji skarbowej
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów