- Ogłoszenie nr: 159525
- Data ukazania się ogłoszenia: 18 kwietnia 2014 r.
Urząd Skarbowy Warszawa-Wawer
- Naczelnik
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- referent
- w Referacie Organizacyjno - Administracyjnym
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Mycielskiego 21
04-379 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- otwieranie, pieczętowanie, segregowanie, rejestracja i dystrybucja otrzymanej korespondencji;
- generowanie w systemie Biblioteka Akt pocztowych książek nadawczych własnego nakładu, kopertowanie i ekspedycja przesyłek listowych kierowanych do wysyłki;
- przygotowywanie dokumentacji do złożenia reklamacji dotyczącej nadawanych przesyłek listowych oraz prowadzenie ewidencji reklamacji;
- kontaktowanie się z urzędem pocztowym w zakresie kwitowania otrzymanej korespondencji i załatwiania reklamacji.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca administracyjno – biurowa. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka). Kontakt z urzędem pocztowym: kilka razy w tygodniu.
Obiekt przy ul. Mycielskiego 21 nie jest dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Główny problem stanowią bariery architektoniczne – budynek jest czteropiętrowy, w którym brakuje pochylni, windy. Klatka schodowa oddzielona od korytarzy biurowych drzwiami dwuskrzydłowymi, o szerokości skrzydła głównego (nieblokowanego) - 100 cm wyposażonymi w system kontroli dostępu, brak progów.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy Ordynacja Podatkowa, instrukcji kancelaryjnej oraz umiejętność stosowania w/w przepisów w praktyce,
- umiejętność rozwiązywania problemów i analitycznego myślenia,
- umiejętność pracy zespołowej i działania w sytuacjach stresowych.
- wykształcenie wyższe o profilu administracyjnym, prawniczym, ekonomicznym lub rachunkowym albo inne wyższe uzupełnione studiami podyplomowymi w w/w zakresie,
- znajomość systemów informatycznych administracji podatkowej: Poltax, Biblioteka Akt,
- 6 miesięcy doświadczenia w pracy w administracji publicznej.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów