- Ogłoszenie nr: 161743
- Data ukazania się ogłoszenia: 17 lipca 2014 r.
Urząd Skarbowy w Węgrowie
- Naczelnik
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- referent
- do spraw Planowania i Analiz
- w Wieloosobowym stanowisku Pracy ds. Analiz i Planowania
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- URZĄD SKARBOWY W WĘGROWIE
ul. Kościelna 4
07-100 Węgrów
Miejsce wykonywania pracy:
- Węgrów
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Pozyskiwanie, gromadzenie i analizowanie informacji mogących mieć wpływ na powstanie obowiązku podatkowego oraz ustalenie zobowiązania podatkowego, w tym także z tytułu nieujawnionych źródeł. Prowadzenie ewidencji ww. informacji
- Analiza oświadczeń majątkowych osób zobowiązanych do ich złożenia na podstawie odrębny ustaw oraz ich ewidencjonowanie w celu ustalenia stanu faktycznego w zakresie majątku osoby
- Gromadzenie i ewidencjonowanie informacji o wydatkach niemających pokrycia ujawnionych źródłach przychodu oraz ich analiza.
- Prowadzenie analiz zeznań pod kątem zgodności dochodów z poniesionymi wydatkami.
- Analiza realizacji zadań w podstawowych obszarach działalności urzędu i ewidencjonowanie ustaleń poczynionych w wyniku ww analiz.
- Analiza ryzyka zewnętrznego i wewnętrznego.
- Typowanie podmiotów do kontroli i czynności sprawdzających oraz wskazywanie przesłanek uzasadniających przeprowadzenie kontroli lub czynności sprawdzających.
- Monitorowanie zaległości zagrożonych przedawnieniem oraz współpraca z innymi komórkami w celu zapobiegania przedawnieniu lub przeciwdziałaniu przedawnieniu.- Sporządzanie analiz informacji sygnalnych
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- Praca w siedzibie urzędu.
- Praca biurowa.
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
- bariery architektoniczne: w przypadku osób poruszających się na wózku inwalidzkim barierę stanowią drzwi o nieodpowiedniej szerokości (wynika to z zabytkowego charakteru budynku),
- brak windy,
- brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych,
- pomieszczenia higieniczno - sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych,
- brak oznaczeń dla osób niewidomych,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów prawa, w szczególności prawa podatkowego
- zdolność analitycznego myślenia
- zdolność samoorganizacji pracy, umiejętność argumentowania
- dokładność, terminowość
- znajomość pakietu MS Office w stopniu podstawowym
- preferowane wykształcenie wyższe ekonomiczne, prawnicze, administracyjne
- obsługa programów: DWP, Ewidencje US, CZM, podsystem KONTROLA, POLTAX, Biblioteka Akt, obsługa pakietu MS Office (w stopniu podstawowym), obsługa poczty elektronicznej
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów