ProService Agent Transferowy jest liderem świadczącym profesjonalne usługi dla polskich i zagranicznych funduszy inwestycyjnych oraz innych czołowych firm z sektora finansowego. Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:
Referent w Wydziale Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa Ursynów
Do zadań Pracownika należeć będzie:
- telefoniczna i korespondencyjna obsługa Klienta
- prowadzenie telefonicznych i korespondencyjnych wyjaśnień z Klientami, Pracownikami towarzystw i Dystrybutorów
- przygotowanie i wysyłka korespondencji do Uczestników funduszy
- wyjaśnianie wadliwych zleceń i dyspozycji
- współpraca z pozostałymi departamentami i wydziałami Firmy
- zgłaszanie modyfikacji do obowiązujących procedur obowiązujących w DOK i systemów wykorzystywanych w DOK
Od Kandydata oczekujemy:
- wykształcenia średniego lub wyższego
- bardzo dobrej znajomości MS Office
- dokładności i skrupulatności
- komunikatywności
- odporności na stres w tym umiejętności panowania nad emocjami
- wysokiego poczucia odpowiedzialności za powierzone obowiązki
- kultury osobistej
- umiejętności pracy w zespole
- dyspozycyjności - gotowość do pracy w systemie zmianowym w godzinach 8:00 - 18:00
Pożądane kompetencje i cechy osobowe:
- znajomość zagadnień dotyczących funduszy inwestycyjnych
- doświadczenie w telefonicznej lub korespondencyjnej obsłudze Klienta
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
Oferujemy:
- stabilną pracę na podstawie umowy o pracę
- pracę w doświadczonym i zgranym zespole
- wzrost kompetencji w zakresie telefonicznej i korespondencyjnej obsługi Klienta
- atrakcyjny pakiet socjalny, w tym: opieka medyczna, dofinansowanie zajęć sportowych i nauki języków obcych
- pracę w doświadczonym, energicznym i przyjaznym zespole
- możliwość realizacji pasji i zainteresowań w ramach firmowych Sekcji: piłki nożnej, biegowej, rowerowej, gier planszowych, fotograficznej, warsztatów programowania oraz warsztatów kulinarnych
- owocowe czwartki