- Ogłoszenie nr: 180876
- Data ukazania się ogłoszenia: 16 maja 2016 r.
Wojskowa Komenda Uzupełnień w Płocku
- Komendant
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- referent
- do spraw prowadzenia ewidencji osób podlegających kwalifikacji wojskowej
- w Wydziale Rekrutacji
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Wojskowa Komenda Uzupełnień w Płocku
ul. Kilińskiego 12
09-402 Płock
Miejsce wykonywania pracy:
- Płock
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- realizacja zadań poprzez: obsługę kancelaryjno-techniczną, obsługę punktu informacyjnego do służby wojskowej w ramach NSR i służby przygotowawczej
- wykonywanie zadań w zakresie przygotowania, uczestnictwa i podsumowania kwalifikacji wojskowej
- prowadzenie ewidencji wojskowej w zakresie powszechnego obowiązku obrony
- współpraca z organami samorządu terytorialnego w zakresie administrowania rezerwami
- współudział w przedsięwzięciach informacyjno-promocyjnych dotyczących służby wojskowej
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca administracyjno-biurowa w siedzibie urzędu i poza nim, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie, wymagany kontakt telefoniczny z petentem WKU, krajowe wyjazdy służbowe, reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
ul. Kilińskiego 12
09-402 Płock.
Kancelaria mieszcząca się na drugim piętrze budynku, brak windy, pomieszczenia higieniczno-sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych, brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych, użytkowanie sprzętu biurowego.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów dotyczących ochotniczych form służby wojskowej
- znajomość przepisów ustawy o powszechnym obowiązku obrony RP
- znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
- znajomość obsługi komputera ze szczególnym uwzględnieniem pakietu Microsoft Office, Excel, poczty elektronicznej
- umiejętność obsługi urządzeń wspomagających pracę biurową
- odporność na stres, dyspozycyjność
- komunikatywność
- umiejętność analitycznego myślenia
- wykształcenie wyższe lub średnie o kierunku administracyjnym
- znajomość "Instrukcji o zasadach pracy biurowej w resorcie ON"
- umiejętność pracy w zespole
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów