specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 godz.
Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu.
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Czynności kancelaryjne tj. przyjmowanie i wysyłanie poczty, udzielenie informacji telefonicznych, Obsługę systemu seod - rejestracja wniosków, Digitalizację dokumentacji, Porządkowanie dokumentacji.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 godz.
Obowiązki: opracowywanie aktów planowania przestrzennego; uzyskiwanie decyzji i pozwoleń wymaganych w procesie inwestycyjnym; uzgadnianie przebiegu inwestycji liniowych; pozyskiwanie tytułów prawnych do nieruchomości; reprezentowanie inwestorów realizujących zadania celu publicznego;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 5 500 - 6 200 zł brutto/mies.
6 godz.
GŁÓWNE ZADANIA: Obsługa programu magazynowego - Mile widziane doświadczenie WMS – PASS (program do prowadzenia ewidencji towarów), Prowadzenie ewidencji celnej – Mile widziane programy HUZAR, kontakt z Agencjami zewnętrznymi i wewnętrznymi, Nadzór nad przebiegiem procesów magazynowych....
Twój zakres obowiązków: pozyskiwanie i przetwarzanie informacji do cenników koordynacja prac nad cennikami w zakresie harmonogramu, wersji językowych, spójności zawartych informacji oraz ich jakości zadania związane z prowadzeniem rejestru błędów w cennikach i formułowaniem wniosków...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Obowiązki: Raportowanie (przygotowywanie danych do raportów oraz raportów, m.in. rozliczeniowych, kwartalnych, półrocznych i rocznych) do zarządu, na giełdę etc. Tworzenie not do raportowania grupowego; Sprawozdawczość finansowa (opracowywanie, przygotowywanie sprawozdań jednostkowych do...
Zadania: Nadzór i koordynacja umów zewnętrznych Raportowanie i rozliczanie podpisanych umów Codzienna komunikacja w j. ang. Koordynacja procesu onbordingu Przygotowywanie dokumentów i dokonywanie rozliczeń dla osób kończących współpracę lub zatrudnienie Kontrola jakości i terminowości...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału oraz przyjmowanie i realizacja zgłoszeń napraw i konserwacji sprzętu biurowego w Oddziale, opis...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: prowadzenie spraw związanych z podatkiem od nieruchomości oraz Użytkowaniem Wieczystym; ewidencjonowanie, raportowanie oraz porządkowanie danych w systemie SAP RE; zarządzanie obiektami w SAP RE; rozpatrywanie i przygotowanie projektów...
Referent w zespole ds. administracji oraz finansów i księgowości
Referent w zespole ds. administracji oraz finansów i księgowości
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Oświęcimiu
Oświęcim
praca stacjonarna
3358 dni temu
Ogłoszenie nr: 167106
Data ukazania się ogłoszenia: 18 lutego 2015 r.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Oświęcimiu
Powiatowy Lekarz Weterynarii
poszukuje kandydatów na stanowisko:
referent
do spraw administracji i finansów
w zespole ds. administracji oraz finansów i księgowości
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
32-600 Oświęcim, ul. Nideckiego 26
Miejsce wykonywania pracy:
Oświęcim
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
prowadzenie spraw związanych z administrowaniem urzędu w tym prowadzenie kancelari urzędu
obsługa elektronicznej skrzynki podawczej
prowadzenie gospodarki mandatowej
dekretacja dowodów księgowych
pisanie pism, decyzji i wyznaczeń dla Powiatowego Lekarza Weterynarii
prowadzenie rozliczeń wynagrodzeń lekarzy weterynarii wolnej praktyki
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
kontakt z petentami,
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
komputer, urządzenia obsługi biura - faks, ksero, brak podjazdów, Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
wykształcenie: średnie kierunkowe- rachunkowość i finanse
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 5 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej na podobnym stanowisku
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 godz.
Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu.
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Czynności kancelaryjne tj. przyjmowanie i wysyłanie poczty, udzielenie informacji telefonicznych, Obsługę systemu seod - rejestracja wniosków, Digitalizację dokumentacji, Porządkowanie dokumentacji.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 godz.
Obowiązki: opracowywanie aktów planowania przestrzennego; uzyskiwanie decyzji i pozwoleń wymaganych w procesie inwestycyjnym; uzgadnianie przebiegu inwestycji liniowych; pozyskiwanie tytułów prawnych do nieruchomości; reprezentowanie inwestorów realizujących zadania celu publicznego;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 5 500 - 6 200 zł brutto/mies.
6 godz.
GŁÓWNE ZADANIA: Obsługa programu magazynowego - Mile widziane doświadczenie WMS – PASS (program do prowadzenia ewidencji towarów), Prowadzenie ewidencji celnej – Mile widziane programy HUZAR, kontakt z Agencjami zewnętrznymi i wewnętrznymi, Nadzór nad przebiegiem procesów magazynowych....
Twój zakres obowiązków: pozyskiwanie i przetwarzanie informacji do cenników koordynacja prac nad cennikami w zakresie harmonogramu, wersji językowych, spójności zawartych informacji oraz ich jakości zadania związane z prowadzeniem rejestru błędów w cennikach i formułowaniem wniosków...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Obowiązki: Raportowanie (przygotowywanie danych do raportów oraz raportów, m.in. rozliczeniowych, kwartalnych, półrocznych i rocznych) do zarządu, na giełdę etc. Tworzenie not do raportowania grupowego; Sprawozdawczość finansowa (opracowywanie, przygotowywanie sprawozdań jednostkowych do...
Zadania: Nadzór i koordynacja umów zewnętrznych Raportowanie i rozliczanie podpisanych umów Codzienna komunikacja w j. ang. Koordynacja procesu onbordingu Przygotowywanie dokumentów i dokonywanie rozliczeń dla osób kończących współpracę lub zatrudnienie Kontrola jakości i terminowości...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału oraz przyjmowanie i realizacja zgłoszeń napraw i konserwacji sprzętu biurowego w Oddziale, opis...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: prowadzenie spraw związanych z podatkiem od nieruchomości oraz Użytkowaniem Wieczystym; ewidencjonowanie, raportowanie oraz porządkowanie danych w systemie SAP RE; zarządzanie obiektami w SAP RE; rozpatrywanie i przygotowanie projektów...