Referent
Miejsce pracy: Pruszków
Ogłoszenie o naborze Nr 7591
Warunki pracy
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w budynku dziewięciokondygnacyjnym, wejście do urzędu przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Dwie windy osobowe i toalety niedostosowane do osób niepełnosprawnych ruchowo.Stanowisko pracy spełnia wymogi zatrudnienia pracownika administracyjno-biurowego.
Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.
Zakres zadań
- Prowadzenie obsługi kancelarii urzędu zgodnie z instrukcją prac kancelaryjnych, w tym przyjmowanie, segregowanie, wprowadzenie do programu informatycznego, bieżące przekazywanie do sekretariatu Urzędu i odpowiednich komórek organizacyjnych korespondencji w celu właściwego obiegu dokumentów.
- Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji oraz kontrola wychodzących pism w zakresie nadania im cech ewidencyjnych/ znaków sprawy w celu zapewnienia prawidłowej wysyłki poczty wychodzącej z Urzędu.
- Prowadzenie obsługi kancelaryjnej urzędu w celu wysyłania i przyjmowania wpływającej korespondencji, w tym w formie elektronicznej, jej identyfikowanie i rejestrowanie w systemie informatycznym.
- Obsługa aplikacji e-Puap oraz e-Deklaracje, wraz z codziennym sprawdzaniem wpływu dokumentów elektronicznych i ich drukowanie w celu przekazania ich do właściwych komórek organizacyjnych w Urzędzie.
- Udzielanie informacji podatnikom z zakresu spraw obsługiwanych przez urząd w celu prawidłowego wypełniania przez nich obowiązków podatkowych.
- Informowanie o prawach i obowiązkach wynikających z systemu podatkowego w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem ustawowych terminów składania deklaracji i regulowania zobowiązań podatkowych, celem wsparcia podatników w dobrowolnym wypełnieniu obowiązków podatkowych.
- Wprowadzanie do systemu informatycznego danych szczegółowych zawartych w napływających do Urzędu dokumentach, w tym deklaracjach podatkowych oraz sporządzanie stosownych rejestrów w celu zgromadzenia informacji o podatnikach.
- Sporządzanie informacji i sprawozdań z zakresu funkcjonowania stanowiska w celu dostarczenia informacji dla potrzeb Kierownictwa Urzędu i innych instytucji oraz prowadzenie wymaganych na stanowisku ewidencji i rejestrów w celu monitorowania załatwianych spraw.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- Komunikatywność, umiejętność analitycznego myślenia
- Dobra znajomość obsługi komputera (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny)
- Podstawowa znajomość przepisów prawa podatkowego, procesowego i materialnego oraz podstaw ustawy o służbie cywilnej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe