- Ogłoszenie nr: 177640
- Data ukazania się ogłoszenia: 10 lutego 2016 r.
Izba Skarbowa w Łodzi
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- referent
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Izba Skarbowa w Łodzi
al. Kościuszki 83
90-436 Łódź
Miejsce wykonywania pracy:
- Łódź
- Urząd Skarbowy Łódź-Widzew
ul. Papiernicza 7
92-312 Łódź
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- analiza bez danych w zakresie zarządzania ryzykiem zewnętrznym,
- analiza w zakresie nieujawnionych źródeł dochodu,
- współpraca z komórkami organizacyjnymi urzędu w celu uzyskania niezbędnych danych,
- współpraca z innymi zewnętrznymi organami administracji publicznej w celu uzyskania niezbędnych danych,
- przygotowywania danych do sprawozdań
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca w siedzibie Urzędu na -stanowisku administracyjno-biurowym z przewagą wysiłku umysłowego,
- praca przeważnie siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji ciała,
- narzędzia pracy - sprzęt biurowy (np. komputer, drukarka, niszczarka, itp.),
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
- stanowisko pracy oświetlone światłem naturalnym i sztucznym,
- stanowisko pracy zlokalizowane w budynku czteropiętrowym,
- budynek wyposażony w windy,
- na parterze budynku znajduje się pomieszczenie higienicznosanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów ustawy ordynacja podatkowa,
- komunikatywność i umiejętność przekazywania informacji.
- wykształcenie wyższe,
- podstawowa wiedza w zakresie obsługi aplikacji i systemów informatycznych MF i IS obsługiwanych na stanowisku pracy,
- umiejętność pracy z klientem zewnętrznym.
- od 6 miesięcy do 1 roku doświadczenia w administracji lub praca biurowa,
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów