Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik / Kierowniczka Wydziału Strategii Customer Experience

    Orange Polska S.A.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 160    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów. Analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów i innych danych. Angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń Klientów poprzez...
Zobacz więcej ofert pracy

Relationship Manager

CPL JOBS Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
3664 dni temu
Relationship Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: JO-1310-272220

Naszym Klientem jest czołowa, międzynarodowa instytucja finansowa z siedzibą w Warszawie. W chwili obecnej w związku z dynamicznym rozwojem organizacji prowadzimy poszukiwania wykwalifikowanych osób na stanowisko Relationship Manager.

Zakres obowiązków:

  • dbałość o najwyższy poziom i standardy obsługi Klientów 
  • budowanie długoterminowych relacji z obecnymi Klientami 
  • prowadzenie spotkań z Klientami
  • cross-selling i up-selling produktów firmy 
  • identyfikacja potrzeb Klientów i maksymalizacja przychodów z istniejącego portfela
  • pozyskiwanie referencji i rekomendacji od obecnych Klientów 
  • dbałość o wzrost sprzedaży i zwiększenia retencji Klientów 
  • strukturyzowanie transakcji i negocjowanie warunków z Klientami 
  • pozyskiwanie wiedzy na temat rynku oraz konkurencji w celu wdrażania działań wychodzących naprzeciw rynku i Klientów 
  • przeprowadzanie wstępnej analizy finansowej 
  • współpraca z doradcami i innymi zespołami, a także departamentami w ramach organizacji 
  • raportowanie do Dyrektora ds. Operacji 
  • realizacja strategii firmy 

Wymagania: 

  • minimum roczne doświadczenie w obsłudze Klienta w instytucji finansowej
  • wykształcenie wyższe 
  • samodzielne i aktywne poszukiwanie nowych możliwości rozwoju biznesu i organizacji 
  • konsekwentna realizacja wyznaczonych celów
  • kreatywność w działaniu
  • wiedza rynkowa, mikro i makroekonomiczna
  • nastawienie na Klienta i postawa partnera biznesowego
  • gotowość do obywania częstych podróży służowych na terenie kraju
  • mile widziana znajomość j. angielskiego
  • praktyczne doświadcznie w prowadzeniu samochodu
Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.

Agencja wpisana do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 4061.

www.cpljobs.pl

Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na administrację, przetwarzanie i przechowywanie moich danych osobowych przez CPL Jobs Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 02-001, Al. Jerozolimskie 81, REGON 142578192, NIP 7010256845 (dalej: CPL Jobs) w celach związanych z procesami rekrutacji w tym na udostępnienie moich danych przyszłemu pracodawcy na rzecz którego działa CPL Jobs oraz w celu ustalenia warunków przed zawarciem umowy o pracę. Zgoda obejmuje przetwarzanie danych osobowych przez CPL Jobs również po zakończeniu rekrutacji w celu przedstawiania kolejnych propozycji zatrudnienia i może być w każdej chwili odwołana. CPL Jobs informuje, że dane mogą być udostępnione innym podmiotom grupy CPL na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Jednocześnie oświadczam, że wszystkie dane, które są włączone do CV i podania o pracę zostały dostarczone do firmy CPL Jobs dobrowolnie i są one prawdziwe. Przyjmuję do wiadomości, że dane osobowe usunięte zostaną przez CPL Jobs niezwłocznie w sytuacji odwołania przeze mnie zgody, a także w sytuacji gdy nie będzie możliwa aktualizacja moich danych. Firma CPL Jobs poinformowała mnie o prawie wglądu do własnych danych osobowych, oraz prawie żądania ich aktualizacji. Przyjmuję do wiadomości, iż dane potencjalnego pracodawcy zostaną mi udostępnione po zweryfikowaniu przez CPL Jobs kwalifikacji zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych."
 

Podobne oferty

  • Kierownik / Kierowniczka Wydziału Strategii Customer Experience

    Orange Polska S.A.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 160    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów. Analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów i innych danych. Angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń Klientów poprzez...