Praca.pl Praca Śląskie Knurów
Asystent Działu Sprzedaży

Praca Asystent Działu Sprzedaży Knurów

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 1

  • Bookkeeper & Accounts - Admin / Personal Assistant position / ecommerce

    GAVBIZ   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu
    18 godz.
    Responsibilities: Bookkeeping: Sales ledger- invoicing customers daily, dealing with credit control and all aspects of sales ledger. Purchase ledger- posting purchase invoices, issuing payments, reconciling purchase ledger. Banking- posting all bank transactions, reconciling various bank accounts,...

Praca Asystent Działu Sprzedaży śląskie najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Asystent / Asystentka ds. Administracji

    Bergerat Monnoyeur sp. z o.o.   Czeladź, Wiosenna 2    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie administracyjne zespołu handlowego; Obsługa administracyjna biura, dbanie o wizerunek oddziału; Tworzenie, nadzór i koordynacja korespondencji jak również dokumentacji wewnętrznej oddziału; Obsługa klienta; Opisywanie i wysyłanie faktur; Kontrola płatności...
  • Pracownik Działu Handlowego

    ALFA Sosnowscy   Nowa Wieś (pow. częstochowski, gm. Poczesna), ul. Kopalniana 8    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zatrudnimy pracownika do Działu Handlowego.
  • Bookkeeper & Accounts - Admin / Personal Assistant position / ecommerce

    GAVBIZ   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu
    18 godz.
    Responsibilities: Bookkeeping: Sales ledger- invoicing customers daily, dealing with credit control and all aspects of sales ledger. Purchase ledger- posting purchase invoices, issuing payments, reconciling purchase ledger. Banking- posting all bank transactions, reconciling various bank accounts,...