Praca.pl Praca Śląskie Bytom
Asystent Handlowy

Praca Asystent Handlowy Bytom najnowsze oferty pracy

Brak ofert

Nie znaleźliśmy ofert pracy spełniających wybrane kryteria.

Sprawdź, czy nie ma literówek we wpisanych frazach lub spróbuj bardziej ogólnego zapytania.

  •  

Praca Asystent Handlowy śląskie najnowsze oferty pracy

  • Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta

    REMONDIS Sp. z o.o. Dział Odpadów Specjalnych   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Twój dzień pracy będzie składał się z: nawiązywania kontaktów handlowych; sporządzania ofert, umów i aneksów; udziału w przetargach; prac administracyjnych związanych z obsługą klientów spółki; utrzymywania stałego kontaktu z obecnymi jak również potencjalnymi klientami...
  • Specjalista / Specjalistka ds. uzgodnień cenowych - Biuro Handlowe - Rynek Przewozu Paliw i Chemii

    PKP CARGO S.A. w restrukturyzacji   Katowice    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Co będzie należeć do Twoich zadań: Monitorowanie przetargów dotyczących przewozów kolejowych w segmencie rynku paliw stałych; Analiza zapytań ofertowych dotyczących transportu koleją paliw stałych; Prowadzenie wewnętrznych uzgodnień proponowanych warunków cenowych; Wyznaczanie cen i...
  • Asystent ds. Rozwoju Klienta i Analiz Rynkowych

    Praca.pl   Zabrze    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska: Identyfikacja potencjalnych klientów i projektów na rynku budowlanym. Analiza danych z serwisów branżowych i monitoring inwestycji. Współpraca z działem sprzedaży przy przygotowywaniu ofert i materiałów informacyjnych. Kontakty z klientami w celu gromadzenia informacji i...
  • Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta

    Klient portalu Praca.pl   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    12 dni
    Pozyskiwanie nowych oraz utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami; Przygotowywanie ofert handlowych i umów; Udział w przetargach; Zarządzanie obiegiem dokumentów klientów; Realizacja działań marketingowych zgodnie z strategią firmy;