The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
The role: Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer telephone, email or chat contacts; Understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best solution for each of them in line with our key performance indicators;...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
10 dni
Twoim zakresem obowiązków będzie: umiejętność rozpoznania potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, świadczenie wysokiej jakości obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm. Jeśli...
Do Twoich zadań będzie należeć: Bieżąca obsługa klientów indywidualnych z przydzielonego rynku, Udzielanie informacji o produktach i pomoc w doborze akcesoriów do wnętrz kabin ciężarowych, Przyjmowanie i przetwarzanie zamówień, Rozwiązywanie potencjalnych problemów oraz dbanie o...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 - 9 000 zł brutto/mies.
14 dni
Twoje zadania: dobór produktów do potrzeb klientów zapewnienie kompleksowej obsługi poprzez polecanie akcesoriów oraz usług dodatkowych; prowadzenie rozmów handlowych zgodnie z naszymi standardami przyjmowanie dostaw; ekspozycja towarów; dbanie o ład i porządek w elektromarkecie; Od Ciebie...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
14 dni
Do twoich codziennych zadań będzie należało: Obsługa klienta w języku polskim i rosyjskim; Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną; Wsparcie podczas problemów z rezerwacjami lub płatnościami; Rozwiązywanie problemów zgodnie z procedurami. Czego oczekujemy od Ciebie? Język:...
Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych; Realizacja celów jakościowych oraz sprzedażowych; Budowanie pozytywnych doświadczeń klientów; Wspieranie klientów w codziennym bankowaniu;