specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
12 godz.
Zakres obowiązków: kreowanie nowych produktów marki, opieka nad obecną ofertą produktową, tworzenie i realizacja strategii marketingowej marki, merytoryczne opracowywanie informacji o produktach, opracowywanie i prowadzenie szkoleń produktowych dla pracowników i klientów (lekarzy...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę część etatu
5 dni
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za organizacyjne wsparcie funkcjonowania Katedry Fizyki Doświadczalnej, oraz bezpośrednią współpracę, w zakresie administracyjnej obsługi, z kierownictwem katedry. Zakres obowiązków: administracyjne i...
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
6 dni
Nazwa stanowiska: starszy referent Liczba etatów: 1 Wymiar etatu: pełny Główne obowiązki: Kompleksowa realizacja procesów rekrutacyjnych pracowników tj. nauczycieli akademickich i pracowników niebędących nauczycielami akademickimi zgodnie z obowiązującymi przepisami. Obsługa...
Opis stanowiska: Odpowiedzialność za kreowanie strategii komunikacji wewnątrzsystemowej, e-mail marketing, treści edukacyjne dla użytkowników MyBenefit. Tworzenie, edytowanie i aktualizowanie contentu tekstowego oraz video. Redagowanie treści marketingowych, sprzedażowych oraz koordynowanie...
specjalista (mid) umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat
5 dni
Obsługa procesów windykacyjnych; Prowadzenie telefonicznej obsługi podmiotów mających wpływ na procesy windykacyjne; Weryfikacja dokumentacji potwierdzającej zasadność procesów windykacyjnych; Przygotowanie korespondencji - obsługa korespondencji przychodzącej;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
5 dni
Opis stanowiska: Autoryzacja płatności w imieniu klienta, Sporządzanie sprawozdań finansowych oraz wymaganych przepisami sprawozdań statystycznych, NBP, w powierzonych spółkach, Obsługa audytów i kontroli podatkowych w powierzonych spółkach, Kontakty w imieniu klienta z odpowiednimi...
Opis stanowiska: Księgowanie i kontrola operacji księgowych (faktury zakupu, PK, wyciągi bankowe, amortyzacja), Przygotowywanie JPK VAT, Miesięczna analiza kont bilansowych, Miesięczna weryfikacja stanu rozrachunków, rozliczeń międzyokresowych oraz środków trwałych, Przygotowywanie...
Twój zakres obowiązków Opracowanie, utrzymanie i rozwój procesów i dokumentacji (tj. polityk, planów, procedur, instrukcji) z obszaru ciągłości działania i Systemu Zarzadzania Ciągłością Działania, w tym planów ciągłości działania, procedur operacyjnych, awaryjnych, itd. Udział...
What the day will look like Design and implement automation solutions from business and technical requirements. Partner with Business Analysts to define the manual rules used to govern the process, and then translate those rules into automations; Responsibility for scripting and coding in UiPath...
Opis stanowiska pracy / zadania: Podtrzymywanie oraz pozyskiwanie nowych kontaktów biznesowych z klientami na obszarze wybranych województw: Małopolskie / Śląskie / Dolnośląskie (sprzedaż urządzeń laboratoryjnych). Przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie negocjacji. Realizacja...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
12 godz.
Zakres obowiązków: kreowanie nowych produktów marki, opieka nad obecną ofertą produktową, tworzenie i realizacja strategii marketingowej marki, merytoryczne opracowywanie informacji o produktach, opracowywanie i prowadzenie szkoleń produktowych dla pracowników i klientów (lekarzy...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków Sporządzanie raportów i analiz finansowych wraz z ich interpretacją (przychody, struktura kosztów, odchylenia wyników w stosunku do prognoz); Analiza zapasów magazynowych; Sporządzanie raportu przychodów ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
9 dni
Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie raportów i analiz finansowych wraz z ich interpretacją Sporządzanie raportu przychodów ze sprzedaży; Analiza miesięcznych kosztów oraz weryfikacja poprawności księgowań w systemie; Sporządzanie rezerw RMB oraz zestawienia wydatków; Sporządzanie...
Twój zakres obowiązków Opracowanie, utrzymanie i rozwój procesów i dokumentacji (tj. polityk, planów, procedur, instrukcji) z obszaru ciągłości działania i Systemu Zarzadzania Ciągłością Działania, w tym planów ciągłości działania, procedur operacyjnych, awaryjnych, itd. Udział...