Praca.pl Praca Śląskie Katowice
Specjalista ds. Kluczowych Klientów

Praca Specjalista ds. Kluczowych Klientów Katowice

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 2

  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Katowice    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Key Account Manager (Branża Środowiskowa)

    Eurofins GSC Poland sp. z o.o.   Katowice    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Opis stanowiska Promocja usług Eurofins; Pozyskiwanie nowych klientów głównie w zakresie: pomiary emisji; zanieczyszczeń do powietrza, pomiary na stanowiskach pracy, hałas środowiskowy, dokumentacja środowiskowa; Budowanie i utrzymywanie efektywnych relacji z klientami; Realizacja strategii...
  •  

Praca Specjalista ds. Kluczowych Klientów śląskie najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Bielsko-Biała    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Doradca ds. kluczowych klientów

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywne pozyskiwanie oraz utrzymywanie relacji z klientami sklepu; realizację indywidualnych celów sprzedażowych; dobór oferty produktowej dopasowanej do indywidualnych potrzeb klientów; koordynowanie usług przed i posprzedażowych (kosztorysy, zwroty, reklamacje).