Praca.pl Praca
telefoniczny, Finanse / Bankowość, Kraków

Praca telefoniczny, Finanse / Bankowość, Kraków

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 3

  • Młodszy Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta

    Pekao Direct Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Aktywną sprzedaż produktów i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta; Realizację wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych; Wspieranie klientów w codziennym bankowaniu; Telefoniczną obsługę klientów – realizacja dyspozycji i wsparcie merytoryczne; Budowanie długotrwałych relacji z klientami;
  • Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży

    Pekao Direct Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych; Realizacja celów jakościowych oraz sprzedażowych; Budowanie pozytywnych doświadczeń klientów; Wspieranie klientów w codziennym bankowaniu;
  •  
  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.

Praca telefoniczny małopolskie Finanse / Bankowość najnowsze oferty pracy

  • Praca.pl Sp. z o.o.
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoim zakresem obowiązków będzie: umiejętność rozpoznania potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, świadczenie wysokiej jakości obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm. Jeśli...
  • Bank Pocztowy S.A.
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.