Media Impact Polska to spółka powstała z połączenia biur reklamy Grupy Onet.pl, Zumi i Ringier Axel Springer Polska. Zajmuje się obsługą reklamową zarówno online, jak i offline. Jako zespół specjalistów, kreujemy trendy w dziedzinie reklamy i komunikacji z konsumentem. Praca z nami to szansa na realizację swoich celów zawodowych, ale i pasji.
Dział Projektów to miejsce dla osób kreatywnych, które potrafią patrzeć szeroko, nieszablonowo, ale również interesują się sprzedażą. Szukamy osób komunikatywnych, samodzielnych i nie bojących się nowych wyzwań. Bardzo ważna jest umiejętność pracy pod presją czasu oraz motywacja do pogłębiania swojej wiedzy, a także determinacja w dążeniu do celu. Praca w naszym zespole to także świetna okazja, aby rozpocząć budowanie swojej ścieżki zawodowej.
Jeśli ten opis Cię zainteresował, złóż swoją aplikację na stanowisko:
- Wspieranie zespołu projektowego w tworzeniu ofert lub formułowaniu do nich argumentacji
- Przygotowywanie analiz i rekomendacji dot. trendów, rozwoju rynku mediów i reklamy w oparciu o wewnętrzne i zewnętrzne narzędzia i raporty
- Dbanie o wysoką jakość i aktualność prezentacji wspierających sprzedaż
- Wskazywanie niestandardowych możliwości realizacji projektów dla Klientów w oparciu o produkty Firmy, trendy komunikacyjne i nowe rozwiązania rynkowe
- Dbanie o stały rozwój wiedzy wśród pracowników na temat komunikacji marketingowej, jak i produktów Firmy czy organizacji sprzedaży
- Aktywne wspieranie ustaleń biznesowych oraz negocjacji z Klientem
- Rozwijanie współpracy z zespołem projektowym i pozostałymi działami w Firmie
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki społeczne)
- Znajomość Power Pointa i Excela pozwalająca na codzienną swobodną pracę
- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu dobrym
- Jasne formułowanie wniosków i zdolność przekonywania do swoich racji
- Tworzenie logicznych i atrakcyjnych wizualnie prezentacji, „lekkie pióro”,
- Swoboda w prowadzeniu prezentacji i wystąpieniach publicznych
- Wysoka kultura osobista
- Doskonała organizacja pracy (umiejętność planowania, koordynacja działań, umiejętność ustalania priorytetów, terminowość, dokładność, skrupulatność)
- Doświadczenia na podobnym stanowisku lub praca w agencji reklamowej /domu mediowym
- Znajomość rynku internetowego i mediów wykraczające poza codzienne przeglądanie newsów z branży
- Umowę o pracę i stabilne warunki zatrudnienia
- Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie, przy projektach z szeroko pojętej branży mediowej
- Liczne szkolenia i perspektywę stałego rozwoju zawodowego
- Atrakcyjny pakiet socjalny: opieka medyczna, ubezpieczenia grupowe i indywidualne, Multisport