Archiwum Państwowe w Zamościu
Dyrektor Archiwum poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Archiwum poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Samodzielny referent
Miejsce pracy: Zamość
Ogłoszenie o naborze Nr 18990
Warunki pracy
- stanowisko pracy wyposażone w komputer i monitor ekranowy z naturalnym i sztucznym oświetleniem;- bariery architektoniczne: brak windy w budynku, brak toalety odpowiednio dostosowanej dla osób niepełnosprawnych;
- narażenie na kontakt z kurzem;
- możliwość narażenia na czynniki biologiczne: bakterie, grzyby, pleśnie, pył osiadły;
- wyjazdy i wyjścia służbowe;
Zakres zadań
- Prowadzenie Kancelarii Archiwum Państwowego w Zamościu zgodnie z instrukcją Naczelnego Dyrektora Archiwów Państwowych
- Obsługa interesantów krajowych i zagranicznych oraz kierowanie ich do odpowiednich pracowników Archiwum
- Przyjmowanie pism, podań i gotówki na opłaty bezpośrednio od interesantów oraz wypisywanie rachunków
- Przejmowanie i ewidencjonowanie wpływającej do Archiwum korespondencji oraz przesyłek pocztowych tradycyjnych i elektronicznych
- Prowadzenie ewidencji spraw terminowych
- Przygotowywanie korespondencji do wysyłki w formie tradycyjnej i elektronicznej
- Obsługa systemu Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego (EZD PUW)
- Prowadzenie registratury Archiwum - zakładanie teczek aktowych, kompletowanie spraw do załatwiania oraz sporządzanie spisów akt do archiwum zakładowego
- Dokonywanie zakupów materiałów kancelaryjnych, gospodarczych oraz środków czystości
- Prowadzenie książki inwentarzowej Archiwum oraz biblioteki Archiwum
- Prowadzenie innych prac zleconych przez Naczelnego Dyrektora Archiwów Państwowych i Dyrektora Archiwum Państwowego w Zamościu
- Podnoszenie kwalifikacji zawodowych
- Należyta dbałość o powierzone mienie
- Sporządzanie i edytowanie pism urzędowych
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w prowadzeniu kancelarii, sekretariatu lub biura, na stanowisku o podobnym zakresie zadań
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
- dobra organizacja miejsca pracy i odporność na stres
- wysoka kultura osobista
- bardzo dobra obsługa komputera, przeglądarki internetowej oraz poczty elektronicznej
- bardzo dobra znajomość pakietu biurowego MS Office (word, excell, access)
- umiejętność redagowania pism urzędowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w obsłudze systemu EZD PUW
- znajomość przepisów archiwalnych
- doświadczenie w prowadzeniu archiwum zakładowego
- znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych i rachunkowości oraz zamówień publicznych
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego