Ogłoszenie numer: 1259243, z dnia 2016-09-19
Klient portalu Praca.pl
Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Samodzielny Specjalista ds. Administracji Personalnej i Płac
Miejsce pracy: wielkopolskie, południowe okolice Poznania
Opis stanowiska
- prowadzenie akt personalnych oraz innej dokumentacji związanej z zatrudnieniem
- sporządzanie list płac dla pracowników i zleceniobiorców
- sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, PIT, sprawozdań GUS
- ścisła współpraca z podległymi jednostkami w zakresie obsługi kadrowo-płacowej
- obsługa systemu kadrowo-płacowego SAP oraz programu Płatnik
- wprowadzanie i aktualizacja danych personalnych w systemie kadrowym
- monitorowanie czasu pracy
- udział w audytach wewnętrznych oraz kontrolach zewnętrznych Spółki
- przygotowywanie niezbędnych dokumentów
Wymagania
- praktyczna znajomość prawa pracy, ugruntowana wiedza z zakresu zagadnień płacowych, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz podatkowych
- znajomość programu Płatnik oraz SAP
- dobra znajomość MS Word i Excel
- 2 lata doświadczenia na samodzielnym stanowisku specjalisty ds. płac lub specjalisty ds. administracji personalnej i płac, najlepiej w międzynarodowej firmie
- skrupulatność i dokładność w prowadzeniu dokumentacji, dbałość o szczegóły
- dociekliwość, zdolności analityczne, systematyczność, sumienność
- innowacyjność, inicjatywa, wnikliwość
- wykształcenie minimum średnie
- mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie i bogaty pakiet szkoleniowy
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- konkurencyjne wynagrodzenie z tytułu umowy o pracę uzupełniane atrakcyjnym systemem premiowym
- możliwość rozwoju i doskonalenia swoich kompetencji w prężnie rozwijającej się firmie
- Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
- Pakiet socjalny obejmujący ubezpieczenie grupowe, szkolenia językowe oraz kartę MULISPORT
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.