Selgros Cash&CarryGliwice, ul. Generała Władysława Sikorskiego 122
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę pełny etat
1 dni
Do Twoich zadań będzie należeć: bieżąca organizacja pracy sekretariatu, organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, obsługa kadrowa pracowników (m.in. rozliczanie czasu pracy, sporządzanie dokumentacji, obsługa procesów kadrowych),...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
14 godz.
administrowanie i obsługa centrali telefonicznej, korespondencji, współpraca z kurierami, obsługa sekretariatu, recepcji, przyjmowanie gości, pełnienie funkcji asystenckich dla biura zarządu, m.in. prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie podróży służbowych, organizacja i obsługa...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
Wymagania doświadczenia na podobnym stanowisku, bardzo dobra znajomość MS Office, bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność i umiejętności nawiązywania kontaktów interpersonalnych, dokładności, rzetelności, odpowiedzialności, umiejętności szybkiego dostosowywania się do zmian;...
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: obsługa sekretariatu Katedry i Kliniki Endokrynologii i Chorób Wewnętrznych, planowanie zajęć dydaktycznych nauczycieli akademickich, obsługa systemów uczelnianych (eDziekanat – Verbis Dean’s Office, Extranet, stron...
Zakres obowiązków: bieżąca organizacja pracy sekretariatu, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe przechowywanie, przygotowywanie i prowadzenie korespondencji mailowej i pocztowej, obsługa zebrań oraz spotkań...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
wykonywanie zadań powierzonych; prawo jazdy; załatwianie spraw w urzędach; asystowanie przy spotkaniach; dowożenie dokumentów do firm; obsługa ogłoszeń oraz strony internetowej; kontakt z Biurem Rachunkowym; kontrola sprawnego funkcjonowania biura; obsługa spotkań odbywających się w biurze;
Poszukujemy osoby świetnie zorganizowanej, uśmiechniętej, która zharmonizuje prace Zarządu, podejmie bieżące wyzwania i sprawi, że wszyscy będą się w tym miejscu doskonale czuli. No i oczywiście takiej osoby, która dopilnuje, aby w biurowej rzeczywistości nigdy nie zabrakło...
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Zarządzanie kalendarzem Dyrektora Finansowego; Wspieranie funkcjonowania działu Finansów; Koordynowanie obiegu dokumentów; Zapewnienie bezpieczeństwa i poufności dokumentów, korespondencji oraz informacji najwyższego szczebla; Organizację...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 4 500 - 5 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Pracownik administracyjny zajmuje się koordynacją, zarządzaniem i organizacją codziennej pracy biura. Jego głównym zadaniem jest segregacja i archiwizacja pism i dokumentów oraz dbałość o ich prawidłowy obieg w firmie. Osoba na tym stanowisku powinna być przede wszystkim komunikatywna,...
Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie,w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Sekretarka
Praca Stała
Miejsce pracy: Dąbrowa Górnicza
Nr Ref.: S-A/003/SCK
Zadania:
koordynacja spraw administracyjno- biurowych
zarządzanie korespondencją
obsługa spotkań
zarządzanie kalendarzem zarządu
obsługa urządzeń biurowych
współpraca z działem handlowym, działem zaopatrzenia, księgowości i magazynem
Wymagania:
doświadczenie w pracy na adekwatnym stanowisku
znajomość j. angielskiego na poziomie minimum komunikatywnym
umiejętność obsługi urządzeń biurowych
wysoko rozwinięte kompetencje organizacyjne
umiejętność ustalania priorytetów
umiejętność pracy w zespole
komunikatywność
Oferujemy:
umowę o pracę- pełen etat, czas nieokreślony- po okresie próbnym
Selgros Cash&CarryGliwice, ul. Generała Władysława Sikorskiego 122
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę pełny etat
1 dni
Do Twoich zadań będzie należeć: bieżąca organizacja pracy sekretariatu, organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, obsługa kadrowa pracowników (m.in. rozliczanie czasu pracy, sporządzanie dokumentacji, obsługa procesów kadrowych),...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
14 godz.
administrowanie i obsługa centrali telefonicznej, korespondencji, współpraca z kurierami, obsługa sekretariatu, recepcji, przyjmowanie gości, pełnienie funkcji asystenckich dla biura zarządu, m.in. prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie podróży służbowych, organizacja i obsługa...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
Wymagania doświadczenia na podobnym stanowisku, bardzo dobra znajomość MS Office, bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność i umiejętności nawiązywania kontaktów interpersonalnych, dokładności, rzetelności, odpowiedzialności, umiejętności szybkiego dostosowywania się do zmian;...
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: obsługa sekretariatu Katedry i Kliniki Endokrynologii i Chorób Wewnętrznych, planowanie zajęć dydaktycznych nauczycieli akademickich, obsługa systemów uczelnianych (eDziekanat – Verbis Dean’s Office, Extranet, stron...
Zakres obowiązków: bieżąca organizacja pracy sekretariatu, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe przechowywanie, przygotowywanie i prowadzenie korespondencji mailowej i pocztowej, obsługa zebrań oraz spotkań...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
wykonywanie zadań powierzonych; prawo jazdy; załatwianie spraw w urzędach; asystowanie przy spotkaniach; dowożenie dokumentów do firm; obsługa ogłoszeń oraz strony internetowej; kontakt z Biurem Rachunkowym; kontrola sprawnego funkcjonowania biura; obsługa spotkań odbywających się w biurze;
Poszukujemy osoby świetnie zorganizowanej, uśmiechniętej, która zharmonizuje prace Zarządu, podejmie bieżące wyzwania i sprawi, że wszyscy będą się w tym miejscu doskonale czuli. No i oczywiście takiej osoby, która dopilnuje, aby w biurowej rzeczywistości nigdy nie zabrakło...
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Zarządzanie kalendarzem Dyrektora Finansowego; Wspieranie funkcjonowania działu Finansów; Koordynowanie obiegu dokumentów; Zapewnienie bezpieczeństwa i poufności dokumentów, korespondencji oraz informacji najwyższego szczebla; Organizację...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 4 500 - 5 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Pracownik administracyjny zajmuje się koordynacją, zarządzaniem i organizacją codziennej pracy biura. Jego głównym zadaniem jest segregacja i archiwizacja pism i dokumentów oraz dbałość o ich prawidłowy obieg w firmie. Osoba na tym stanowisku powinna być przede wszystkim komunikatywna,...