Sekretarz
Miejsce pracy: Lębork
Ogłoszenie o naborze Nr 7202
Warunki pracy
Praca przy komputerze, w siedzibie urzędu, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30Reprezentacja urzędu, stres związany z obsługą interesantów,
Stanowisko pracy znajduje się na parterze, pomieszczenia biurowe znajdują się na parterze i piętrze budynku-budynek bez windy,
Na parterze znajduje się toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych, podjazd do budynku.
Zakres zadań
- Prowadzenie sekretariatu Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Lęborku
- Tworzenie i opracowywanie projektów pism, korespondencji i dokumentów zleconych przez kierownika i współpracowników,
- Przyjmowanie korespondencji, przygotowywanie oraz przekazywanie do dekretacji oraz odpowiednim osobom,
- Umawianie terminów oraz prowadzenie kalendarza spotkań kierownika
- Wykonywanie pomocniczych czynności biurowych i kadrowych
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- niekaralność za przestępstwa przeciwko: mieniu, obrotowi gospodarczemu, działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, wiarygodności dokumentów, karne skarbowe oraz za przestępstwa popełnione umyślnie,
- zdolność analitycznego myślenia,
- umiejętność obsługi komputera-programów MS Office,
- umiejętność obsługi programów: Subiekt, Gratyfikant, Rewizor,
- efektywność, samodzielność, komunikatywność, profesjonalizm, wysoka kultura osobista,
- znajomość technik prac biurowych, w tym umiejętność posługiwania się urządzeniami biurowymi.
- znajomość KPA, ustawy o Służbie Cywilnej, ustawy o Inspekcji Weterynaryjnej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- prawo jazdy kat. B