Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik Administracyjny / HR

    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   6 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Obowiązki: rekrutacja i opieka nad pracownikiem przez cały okres trwania projektu. prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów oraz zaliczek. prowadzenie teczek osobowych pracowników. sporządzanie umów o prace. dbałość o prawidłowy obieg w firmie. obsługa urządzeń biurowych. obsługa...
  • Specjalista ds. Planowania czasu pracy 

    STOKSON Spółka Jawna Henryk Stokłosa i Wspólnicy   Piekary Śląskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska: Przygotowywanie harmonogramów czasu pracy dla grupy 200 pracowników, Kontakt telefoniczny z pracownikami firmy.
  • HR Operations Assistant

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Job description: Supporting HR Operations team in the day-to-day tasks related to employees; Maintaining employee personnel records; Updating data in the HR system; Handling employee enquires; Supporting the Global ticket system; Supporting the team in the onboarding and offboarding processes;
  • Młodszy Specjalista ds. HR

    KTI Poland S.A.   Płock    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do swojego biura operacyjnego w Płocku poszukujemy Młodszego Specjalisty ds. Personalnych z dobrą znajomością języka angielskiego. Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku Młodszego Specjalisty ds. Personalnych w szczególności należeć będzie: Prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz...
  • Młodszy Specjalista ds. Personalno-Administracyjnych

    STRABAG BMTI   Pruszków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: nadzór nad obiegiem dokumentów personalnych; wspieranie realizacji procesów kadrowych (proces rekrutacji, inne); sporządzanie umów, aneksów; kontrola ważności badań lekarskich i szkoleń BHP (centrala); sporządzanie raportów, zestawień, analiz personalnych; stały kontakt z...
  • Pracownik biurowy - Wsparcie Zespołu HR w Łańcuchu Dostaw

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie
    4 dni
    POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: Wydawanie kart (identyfikatorów) dla pracowników APT; Wydawanie zniżek do Pijalni Czekolady; Nadawanie dostępów do szafy z odzieżą z poziomu aplikacji; Bieżące wsparcie zespołu staffingowego w codziennej pracy;...
  • Global HR Master Data Analyst with German

    DANISH CROWN GBS SP Z O O   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Area of responsibility Data entry and management: Provides professional service for transactions requested by internal customers (local HR teams, managers, employees). Responsible for creation, maintenance and update of employee master data in the HR information system. Supports transactions for...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Szkoleń

    Bergerat Monnoyeur sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków: Analiza potrzeb szkoleniowych pracowników we współpracy z kadrą managerską; Przygotowanie programów dopasowanych do potrzeb pracowników, prowadzenie ankiet poszkoleniowych; Przygotowywanie budżetu szkoleniowego i jego kontrola w ciągu roku; Współpraca z działem...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Wielkopolskie Piła Administrator w Dziale HR Piła
Senior Administration and Payroll Specialist with fluent German

Senior Administration and Payroll Specialist with fluent German

Philips Polska Sp. z o.o.
Piła
praca stacjonarna
3173 dni temu
Senior Administration and Payroll Specialist with fluent German
Location: Piła
Organization: Philips Polska Sp. z o.o.
Job ID no: 144721

Philips is a diversified Health and well-being company, focused on improving people’s lives through timely innovations. As a world leader in healthcare, lifestyle and lighting, Philips integrates technologies and design into people-centric solutions, based on fundamental customer insights.

 

Philips People Services (PPS) is the organization delivering common HR administrative & payroll services to Philips employees, managers and HR business partners, according to world class standards, in line with business requirements, leveraging PPS Centers and cooperating with external partners; thus leading to increased customer satisfaction and lower cost.

 

Your team:

 

Philips challenges you to use your communication skills to help colleagues from all over Europe with HR related questions. You will be the contact point for General Management, HR managers and Employees. Embrace the challenges of communicating with at least 9 different countries: United Kingdom, Belgium, Germany, Austria, France, Spain, Italy, Russia, Poland, while working in an international team.

 

Your team:

The Philips People Services Center Europe is based in Piła, Poland and is part of Philips People Services. PPS is the Human Resources Shared Services organization of Philips. A team of HR professionals delivering HR Services to Philips employees and managers at all stages of the career cycle. PPS delivers cost-effective people services by leveraging economies of scale, globalizing processes and simplifying the ways of working, while delivering superior HR experiences by listening and acting on our customers' feedback.

Your responsibilities:

  • Provide transactional and administrative services related to in scope processes for Germany & Austria, including mass transaction updates
  • Ensure that enquiries escalated by the Contact Center are answered and transactional activities are processed in a professional and efficient manner
  • Perform data gathering towards HR managers in case additional info is needed
  • Collect completed forms, ensuring data is complete
  • Process changes in employee status, job status, cost centre changes, pay, etc.
  • Deliver sound customer solutions and builds effective relationships with customers
  • Manage and records document flows, administer employee life cycle events

We are looking for people with:

  • Graduate with Bachelor degree
  • Fluent knowledge of German language is a must (both orally and in writing)
  • Fluent knowledge of English language (both orally and in writing)
  • At least 3 years of progressive work experience in payroll
  • Solid German (in-country) payroll experience
  • SAP HR system knowledge is a must
  • Personal integrity when handling confidential information
  • Ability to effectively prioritize and organize workload, multi-task is essential
  • Ability to work in a changing environment to meet demanding deadlines and timescales
  • Excellent teamwork skills and ability to work independently
  • Effective listening and highly developed interpersonal skills
  • Computer literate; experience of Case Management tools is an additional asset

We offer a range of fringe benefits:

  • Relocation package applicable for people moving in from outside of Pila region
  • Yearly bonus based on performance achieved
  • Private medical care with option to extend it to family members
  • BenefitSystem cards
  • Discount for Philips' products.



We kindly inform you that we will contact only chosen candidates.

Please provide a clause: „Hereby I agree to process my personal data included in my application for requirements of the recruitment process (in accordance to Personal data Protection Act dated 29 August 1997; Official Journal no 133, item 883)”.
 

Podobne oferty

  • Pracownik Administracyjny / HR

    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   6 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Obowiązki: rekrutacja i opieka nad pracownikiem przez cały okres trwania projektu. prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów oraz zaliczek. prowadzenie teczek osobowych pracowników. sporządzanie umów o prace. dbałość o prawidłowy obieg w firmie. obsługa urządzeń biurowych. obsługa...
  • Specjalista ds. Planowania czasu pracy 

    STOKSON Spółka Jawna Henryk Stokłosa i Wspólnicy   Piekary Śląskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska: Przygotowywanie harmonogramów czasu pracy dla grupy 200 pracowników, Kontakt telefoniczny z pracownikami firmy.
  • HR Operations Assistant

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Job description: Supporting HR Operations team in the day-to-day tasks related to employees; Maintaining employee personnel records; Updating data in the HR system; Handling employee enquires; Supporting the Global ticket system; Supporting the team in the onboarding and offboarding processes;
  • Młodszy Specjalista ds. HR

    KTI Poland S.A.   Płock    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do swojego biura operacyjnego w Płocku poszukujemy Młodszego Specjalisty ds. Personalnych z dobrą znajomością języka angielskiego. Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku Młodszego Specjalisty ds. Personalnych w szczególności należeć będzie: Prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz...
  • Młodszy Specjalista ds. Personalno-Administracyjnych

    STRABAG BMTI   Pruszków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: nadzór nad obiegiem dokumentów personalnych; wspieranie realizacji procesów kadrowych (proces rekrutacji, inne); sporządzanie umów, aneksów; kontrola ważności badań lekarskich i szkoleń BHP (centrala); sporządzanie raportów, zestawień, analiz personalnych; stały kontakt z...
  • Pracownik biurowy - Wsparcie Zespołu HR w Łańcuchu Dostaw

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie
    4 dni
    POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: Wydawanie kart (identyfikatorów) dla pracowników APT; Wydawanie zniżek do Pijalni Czekolady; Nadawanie dostępów do szafy z odzieżą z poziomu aplikacji; Bieżące wsparcie zespołu staffingowego w codziennej pracy;...
  • Global HR Master Data Analyst with German

    DANISH CROWN GBS SP Z O O   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Area of responsibility Data entry and management: Provides professional service for transactions requested by internal customers (local HR teams, managers, employees). Responsible for creation, maintenance and update of employee master data in the HR information system. Supports transactions for...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Szkoleń

    Bergerat Monnoyeur sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków: Analiza potrzeb szkoleniowych pracowników we współpracy z kadrą managerską; Przygotowanie programów dopasowanych do potrzeb pracowników, prowadzenie ankiet poszkoleniowych; Przygotowywanie budżetu szkoleniowego i jego kontrola w ciągu roku; Współpraca z działem...