menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Zakres obowiązków: Tworzenie krótko i długoterminowych strategii finansowych w firmie Zarządzanie działem finansów Kontakt z instytucjami finansowymi Ocena ryzyka finansowego Przygotowanie analiz i raportów dla Zarządu Nadzór nad procedurami finansowymi Ocena rentowności obszarów...
Jeżeli: wiesz jak budować autorytet, swoją wiedzą i doświadczeniem chcesz dzielić się z innymi, masz doświadczenie w sprzedaży i rekrutacji, chcesz rozwijać się w branży finansowej, ważne jest dla Ciebie tworzenie trwałych relacji, interesujesz się drugim człowiekiem, a ponadto wiesz...
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków: Rekrutacja i budowa zespołu Doradców Ubezpieczeniowych; Zarządzanie podległym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych; Wdrażanie Doradców w Twoim zespole w sprzedaż produktów ubezpieczeniowych oraz bieżące wsparcie; Realizacja ustalonych celów sprzedażowych;
Are you ready to take on a leadership role and be part of establishing Business Partner Finance Controlling Team in Gdansk? As a Finance Manager & Head of Business Partner Finance Controlling, you will lead a team of 2-5 full-time employees responsible for supporting Business Partner Finance with...
Główne obowiązki: Zarządzanie zespołem podległych pracowników Sekcji w zakresie: sporządzania prognoz, sprawozdań i deklaracji wydatków w ramach programów operacyjnych; monitoringu kontraktacji i certyfikowanych wydatków w ramach programów operacyjnych; sporządzania informacji na...
Zakres obowiązków: Opracowywanie i wdrażanie strategii i procesów zaopatrzenia zgodnie z celami działu Zakupów w obszarze zakupów usług korporacyjnych i opakowań; Analiza wzorców wydatków i warunków rynkowych oraz standaryzacja opakowań w poszczególnych jednostkach biznesowych i...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
9 godz.
What the day will look like Working as a Manager on the Global Controllership Projects team, you will be part of an international team responsible from the planning to execution of global accounting and finance initiatives, specifically in the following areas: Controllership Project Management...
Responsibilities of the Role In-house Insurance Broker for the Kronospan global insurance needs which mainly consists of a global Property Damage and Business Interruption program, General Liability Insurance and Marine Open Cover; Internal insurance contact person for all Kronospan entities;...
Your main area of responsibility in this position will include: managing complex projects in area of finance process standardization in terms of scope, cost, timelines, resources, risk, change and communication, planning, co-ordination, and execution of project deliverables within specific project...
menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Zakres obowiązków: Tworzenie krótko i długoterminowych strategii finansowych w firmie Zarządzanie działem finansów Kontakt z instytucjami finansowymi Ocena ryzyka finansowego Przygotowanie analiz i raportów dla Zarządu Nadzór nad procedurami finansowymi Ocena rentowności obszarów...
W Arche Consulting koncentrujemy się na połączeniu innowacyjnego podejścia do realizacji projektów rekrutacyjnych oraz profesjonalnego kontaktu z Klientami i Kandydatami. Połączenie zdobytego przez nas doświadczenia oraz pasji, z jaką skupiamy się na działaniu, pozwala nam na skuteczne wsparcie Firm w poszukiwaniu pracowników oraz pomoc Kandydatom w znalezieniu dobrej pracy.
Senior Finance Manager (SSC/BPO)
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: SM/OPPŁ
Zadania:
zarządzanie procesami O2C, P2P oraz wsparcie merytoryczne managerów tych działów,
tworzenie oraz zarządzanie zespołem R2R (docelowo ok. 100 FTE),
udział w migracji procesów z oddziałów firmy z Europy do SSC zlokalizowanego w Katowicach,
udział w procesie budżetowania, audytu,
tworzenie oraz monitorowanie KPI i SLA,
współpraca z partnerami biznesowymi w ramach SSC oraz utrzymywanie relacji na wysokim poziomie.
Wymagania:
bogate doświadczenie księgowe – w tym znajomość procesów RtR, PtP i OtC,
kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi zespołami – kilkadziesiąt osób,
wykształcenie wyższe (posiadanie dyplomu uczelni ekonomicznych będzie dużym atutem),
bardzo dobra znajomość j. angielskiego,
praktyczne umiejętności z zakresu budżetowania i transformacji procesów księgowych,
dojrzałość biznesowa,
wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
Firma oferuje:
stałą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
atrakcyjne warunki zatrudnienia,
bogaty pakiet świadczeń dodatkowych,
możliwość udziału w nowych, międzynarodowych projektach,
współudział w tworzeniu działu księgowości,
realny wpływ na rozwój firmy.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Zakres obowiązków: Tworzenie krótko i długoterminowych strategii finansowych w firmie Zarządzanie działem finansów Kontakt z instytucjami finansowymi Ocena ryzyka finansowego Przygotowanie analiz i raportów dla Zarządu Nadzór nad procedurami finansowymi Ocena rentowności obszarów...
Jeżeli: wiesz jak budować autorytet, swoją wiedzą i doświadczeniem chcesz dzielić się z innymi, masz doświadczenie w sprzedaży i rekrutacji, chcesz rozwijać się w branży finansowej, ważne jest dla Ciebie tworzenie trwałych relacji, interesujesz się drugim człowiekiem, a ponadto wiesz...
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków: Rekrutacja i budowa zespołu Doradców Ubezpieczeniowych; Zarządzanie podległym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych; Wdrażanie Doradców w Twoim zespole w sprzedaż produktów ubezpieczeniowych oraz bieżące wsparcie; Realizacja ustalonych celów sprzedażowych;
Are you ready to take on a leadership role and be part of establishing Business Partner Finance Controlling Team in Gdansk? As a Finance Manager & Head of Business Partner Finance Controlling, you will lead a team of 2-5 full-time employees responsible for supporting Business Partner Finance with...
Główne obowiązki: Zarządzanie zespołem podległych pracowników Sekcji w zakresie: sporządzania prognoz, sprawozdań i deklaracji wydatków w ramach programów operacyjnych; monitoringu kontraktacji i certyfikowanych wydatków w ramach programów operacyjnych; sporządzania informacji na...
Zakres obowiązków: Opracowywanie i wdrażanie strategii i procesów zaopatrzenia zgodnie z celami działu Zakupów w obszarze zakupów usług korporacyjnych i opakowań; Analiza wzorców wydatków i warunków rynkowych oraz standaryzacja opakowań w poszczególnych jednostkach biznesowych i...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
9 godz.
What the day will look like Working as a Manager on the Global Controllership Projects team, you will be part of an international team responsible from the planning to execution of global accounting and finance initiatives, specifically in the following areas: Controllership Project Management...
Responsibilities of the Role In-house Insurance Broker for the Kronospan global insurance needs which mainly consists of a global Property Damage and Business Interruption program, General Liability Insurance and Marine Open Cover; Internal insurance contact person for all Kronospan entities;...
Your main area of responsibility in this position will include: managing complex projects in area of finance process standardization in terms of scope, cost, timelines, resources, risk, change and communication, planning, co-ordination, and execution of project deliverables within specific project...
menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Zakres obowiązków: Tworzenie krótko i długoterminowych strategii finansowych w firmie Zarządzanie działem finansów Kontakt z instytucjami finansowymi Ocena ryzyka finansowego Przygotowanie analiz i raportów dla Zarządu Nadzór nad procedurami finansowymi Ocena rentowności obszarów...