Agencja zatrudnienia nr licencji 3260
Find your own at devire.pl
Miejsce pracy/
Location: Warsaw
Nr ref.: DEOZ03816
Dla naszego Klienta, kreatywnego eksperta, który zmienia oblicze sektora marketingowego, poszukujemy osoby na stanowisko Senior New Business Development Manager
Senior New Business Development Manager
business development manager, nowe technologie, pozyskiwanie biznesu,
• minimum 5 lat doświadczenia w sprzedaży produktów B2B dla dużych organizacji
• proaktywność, głód wiedzy
• ambicja i wysoka kultura osobista
• dobra znajomość języka angielskiego
• mile widziane doświadczenie w sprzedaży do firm usług masowych w branży telco/ utility
• doświadczenie w tworzeniu strategii negocjacyjnych
• proaktywność, głód wiedzy
• ambicja i wysoka kultura osobista
• dobra znajomość języka angielskiego
• mile widziane doświadczenie w sprzedaży do firm usług masowych w branży telco/ utility
• doświadczenie w tworzeniu strategii negocjacyjnych
• atrakcyjne warunki wynagrodzenia
• możliwość rozwoju zawodowego przy innowacyjnym projekcie, który zmienia oblicze sektora marketingowego
• kontakt z nowoczesnymi technologiami
• możliwość wdrażania własnych pomysłów
• pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych, budowanie oraz utrzymywanie z nimi długotrwałych relacji
• kalkulacja ofert i przygotowanie prezentacji sprzedażowych
• doradztwo w zakresie oferowanych usług, prowadzenie negocjacji handlowych oraz procesowanie umów
• wdrażanie projektów po stronie Klienta
• budowanie mocnej marki, dbanie o jej wizerunek oraz reprezentowanie firmy na zewnątrz
• realizacja planów, osiąganie założonych celów jakościowych oraz raportowanie efektów podjętych działań
• możliwość rozwoju zawodowego przy innowacyjnym projekcie, który zmienia oblicze sektora marketingowego
• kontakt z nowoczesnymi technologiami
• możliwość wdrażania własnych pomysłów
• pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych, budowanie oraz utrzymywanie z nimi długotrwałych relacji
• kalkulacja ofert i przygotowanie prezentacji sprzedażowych
• doradztwo w zakresie oferowanych usług, prowadzenie negocjacji handlowych oraz procesowanie umów
• wdrażanie projektów po stronie Klienta
• budowanie mocnej marki, dbanie o jej wizerunek oraz reprezentowanie firmy na zewnątrz
• realizacja planów, osiąganie założonych celów jakościowych oraz raportowanie efektów podjętych działań