Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskim

    Concentrix   Lublin    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Twój zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących oraz skrzynki mailowej; Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych; Wprowadzanie danych do systemu;
  • Specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Co należy do Twoich ciekawych zadań? Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów; Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych; Wprowadzanie danych do systemu; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń; Telefoniczne rozpoznawanie potrzeb...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange

    Orange Polska S.A.   Lublin, ul. Orkana 4    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów. Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
  • Key Account Manager

    EAP24   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  kontrakt B2B
    1 godz.
    Główne zadania: Aktywne pozyskiwanie klientów na rynku B2B / HR; Analiza potencjału biznesowego i motywacyjnego oraz kontakt z potencjalnym klientem; Przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie prezentacji dla klientów; Obsługa pozyskanych kontraktów i odpowiedzialność za P&L klienta;...
  • Specjalista ds. Sprzedaży

    CCPORTER Sp. z o.o.   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie
    3 godz.
    Będziesz odpowiedzialny/a za kontakt telefoniczny z klientami biznesowymi i proponowanie im produktów i usług dedykowanych dla biznesu. Zgłoś się do nas jeśli: Posiadasz doświadczenie w sprzedaży (CC lub telesprzedaży) Jesteś otwarty/a na naukę i rozwój; Jesteś skoncentrowany/a na...
  • Contact Centre Representative I with Dutch

    Aon   lubelskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Doradca klienta indywidualnego

    PKO Bank Polski   Janów Lubelski    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa na zastępstwo  pełny etat
    4 godz.
    Na co dzień w naszym zespole:masz bezpośredni kontakt z naszymi klientami zapewniając im kompleksową obsługę, jesteś profesjonalny/a i budujesz przyjazne relacje z klientami,pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i...
  • Przedstawiciel Handlowy

    Zaps Fashion Group Katarzyna Arendt spółka jawna   lubelskie    praca mobilna
    siedziba firmy: Rzgów
    specjalista (mid)  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    aktywna sprzedaż produktów firmy na terenie całej Polski, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie relacji z już istniejącymi kontrahentami, realizacja planów sprzedażowych, raportowanie swojej pracy, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.
  • Customer Service Professional with Catalan and English

    Foundever   lubelskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
  • Customer care representative with Polish

    Foundever   lubelskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    5 godz.
    The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Lubelskie Pracownik Działu Obsługi Klienta Lubelskie
Service Contract Administrator with Scandinavian languages (Swedish or Norwegian or Danish)

Service Contract Administrator with Scandinavian languages (Swedish or Norwegian or Danish)

Philips Health Systems
lubelskie
praca stacjonarna
2592 dni temu
Service Contract Administrator with Scandinavian languages (Swedish or Norwegian or Danish)

Location: Łódź

Organization: Philips Poland Sp. z o.o.

 


Philips is a diversified Health and Well-being company, focused on improving people’s lives through timely innovations. As a world leader in healthcare and lifestyle, Philips integrates technologies and design into people-centric solutions, based on fundamental customer insights.

 

Currently we have the opportunity for 3 dynamic English and Scandinavian speakers (Swedish, Norwegian, Danish) Service Contract Administrators to join our team in Łódź and take responsibility in providing operational support, covering Contract Management and the Installed Base functions.

 

Your responsibilities


Being part of the Customer Service Team your tasks will include but are not limited to:

  • Create service contracts in the system management system based upon a signed contract quote.
  • Add the agreed contract features relevant for appropriate services execution, pricing and billing information
  • Connect the correct Installed Base Product
  • Renew the contracts based on signed quote or renew the contract based on the original quote in case of silent renewal agreement with the customer.
  • End the contract upon request from customer or per internal reason.
  • Create contract amounts via credit note if necessary.
  • Manages all phases of service agreement processing, including:
    • Ensures that all booking criteria is met based on current policies
    • Verify accuracy and completeness of pricing, configuration and master data
    • Review and obtain necessary approvals for non-standard entitlements and changes to Terms and Conditions
    • Accurately input required data into booking tool to ensure proper entitlement, billing and revenue recognition
  • Provides support to Sales, Service, Finance, Service Marketing and Accounts Receivable organizations and customers by researching and resolving issues in a timely manner. 
  • Escalates issues to Customer Service management as necessary and follows up with proper documentation as necessary to adjust or cancel the contract if needed.
  • Interfaces with Credit and Collections, Sales OA, Customer Response Center, Sales Teams and other internal departments to maintain correct and complete customer account and database information.
  • Creates and maintains contract files to ensure all necessary contract documentation is accessible to all departments.
  • Regularly communicates with customers/partners to drive solutions and maintain satisfaction.

Your team

Under the umbrella of Royal Philips, Philips Customer Service Centre of Excellence based in Łódź, performs operational and administrative activities supporting, among others the Installed Based function of the company at a global level.

You will have the opportunity to develop your career in an award winning multinational organization rich in 125 years of innovation and success. You will be surrounded by energetic professionals and evolving in a friendly and dynamic atmosphere.

Use your talents to help creating a healthier society. Join us at the Philips Customer Service Centre of Excellence and have a positive impact on people’s lives!

This position reports into the Logistic Manager Healthcare Customer Service Operations.

We are looking for

  • Interpersonal skills required in interactions with Philips Healthcare staff, and external customers.
  • General math skills and business skills required.
  • Bachelor’s degree in business or related field, highly desirable or equivalent experience.
  • Clear and concise oral and written communications
  • Ability to multi-task and work in a fast-paced environment.  Skill in prioritizing tasks required.
  • Good organizational skills and aptitude for detail.
  • Ability to work under minimal supervision on day-to-day activities, maintaining a high degree of integrity.
  • Ability to use good judgment and make confident decisions under defined policies and procedures.
  • Work well within a team environment to accomplish departmental goals.
  • Available to work overtime as required.
  • Minimum of two years of similar work experience (Customer Service field).
  • Dynamic and customer oriented mind-set
  • Good level of English is essential with good knowledge of one of the Scandinavian languages: Swedish or Norwegian or Danish
  • Good level of Polish – would be an advantage but is not compulsory

Our offer 

We offer the unique combination of a critical and challenging role and a creative and empowering office environment. You will be actively encouraged to make improvements, establish best in class service and have a direct impact on the success of Philips on a daily basis.

  • Yearly bonus based on performance achieved.
  • Private medical care with option to extend it to family members.
  • Benefit System cards.
  • Discount for Philips’ products.
  • Relocation package applicable for people moving in from outside of Łódź region.



Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskim

    Concentrix   Lublin    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Twój zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących oraz skrzynki mailowej; Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych; Wprowadzanie danych do systemu;
  • Specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Co należy do Twoich ciekawych zadań? Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów; Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych; Wprowadzanie danych do systemu; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń; Telefoniczne rozpoznawanie potrzeb...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange

    Orange Polska S.A.   Lublin, ul. Orkana 4    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów. Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
  • Key Account Manager

    EAP24   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  kontrakt B2B
    1 godz.
    Główne zadania: Aktywne pozyskiwanie klientów na rynku B2B / HR; Analiza potencjału biznesowego i motywacyjnego oraz kontakt z potencjalnym klientem; Przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie prezentacji dla klientów; Obsługa pozyskanych kontraktów i odpowiedzialność za P&L klienta;...
  • Specjalista ds. Sprzedaży

    CCPORTER Sp. z o.o.   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie
    3 godz.
    Będziesz odpowiedzialny/a za kontakt telefoniczny z klientami biznesowymi i proponowanie im produktów i usług dedykowanych dla biznesu. Zgłoś się do nas jeśli: Posiadasz doświadczenie w sprzedaży (CC lub telesprzedaży) Jesteś otwarty/a na naukę i rozwój; Jesteś skoncentrowany/a na...
  • Contact Centre Representative I with Dutch

    Aon   lubelskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Doradca klienta indywidualnego

    PKO Bank Polski   Janów Lubelski    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa na zastępstwo  pełny etat
    4 godz.
    Na co dzień w naszym zespole:masz bezpośredni kontakt z naszymi klientami zapewniając im kompleksową obsługę, jesteś profesjonalny/a i budujesz przyjazne relacje z klientami,pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i...
  • Przedstawiciel Handlowy

    Zaps Fashion Group Katarzyna Arendt spółka jawna   lubelskie    praca mobilna
    siedziba firmy: Rzgów
    specjalista (mid)  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    aktywna sprzedaż produktów firmy na terenie całej Polski, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie relacji z już istniejącymi kontrahentami, realizacja planów sprzedażowych, raportowanie swojej pracy, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.
  • Customer Service Professional with Catalan and English

    Foundever   lubelskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
  • Customer care representative with Polish

    Foundever   lubelskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    5 godz.
    The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...