7N to duńska firma konsultingowa, zajmująca się outsourcingiem ekspertów IT. Globalnie, w siedmiu krajach zatrudniamy ponad 850 osób (w Polsce ok 390). W ciągu prawie 30 lat działalności dowiedliśmy, że jawny i przejrzysty model finansowy, współpraca wyłącznie z ekspertami w swoich dziedzinach oraz bardzo dobra opieka nad nimi są najlepszym modelem konsultingu IT.
Obecnie poszukujemy osoby, która dołącz do zespołu rozwijającego usługi contact center naszego klienta (instytucja finansowa). Realizowane zadania skupiają się na analizie wykorzystywanych rozwiązań, możliwości ich zastąpienia lub wdrażania usprawnień. Poniższa rola zakłada pracę w zespole deweloperskim oraz bliską współpracę z zespołem biznesowym.
- Analiza rozwiązań rynku systemów Contact Center: telefonia, audio, wideo, chat, kolaboracja itp.
- Poszukiwanie i ewaluacja nowych/przyszłościowych technologii/narzędzi, programów/systemów umożliwiających rozwój Contact Center.
- Kreowanie najlepszych rozwiązań funkcjonalnych pod kątem potrzeb biznesowych i technicznych
- Identyfikacja ryzyk i możliwości oraz współudział w definiowaniu roadmapy technologicznej
- Rozumienie architektury technicznej i biznesowej oraz ocena możliwości realizacji oczekiwań użytkownika końcowego
- Przeprowadzenie analizy, zaprojektowanie rozwiązań funkcjonalnych spełniających oczekiwania biznesowe
- Udział we wdrożeniu konkretnych rozwiązań funkcjonalnych
- Tworzenie dokumentacji analitycznej i projektowej rozwiązań
- Ukończone studia wyższe
- Kilkuletnie doświadczenie i wiedza z obszaru systemów i technologii contact center
- Doświadczenie w realizacji projektów informatycznych, w tym wdrożeniowych
- Znajomość wykorzystywanych rozwiązań teleinformatycznych
- Umiejętności analityczne
- Znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji
- Praca w doświadczonym zespole deweloperskim rozwijającym system Contact Center
- Realizacja prac projektowych w metodykach zwinnych
- Kontakt z najnowszymi technologiami i trendami rynku IT
- Jawność i przejrzystość finansową: stawki przy B2B 80 – 100 PLN/h+VAT (poziom ok. 12 800 – 16 000 PLN PLN + VAT) dla konsultanta. Zawsze jawna marża 7N.
- Swobodę we współpracy. Jako jedna z niewielu firm IT nie stosujemy zakazów konkurencji, umów lojalnościowych, etc.
- Wsparcie w rozwoju zawodowym: dofinansowujemy szkolenia, certyfikacje, udział w konferencjach technicznych i pozatechnicznych oraz naukę języków obcych.
- Współpracę z ekspertami (średnio 10 lat doświadczenia zawodowego).
- Benefity pozapłacowe: dofinansowanie opieki medycznej oraz karty Benefit Multisport dla każdego Konsultanta.
- Bogate portfolio klientów (ok. 40 firm) i projektów, dbałość o ciągłość projektowa oraz stałe wsparcie osobistego agenta.
- Liczne (ok. 10-12 w roku) i stojące na wysokim poziomie eventy firmowe (przykład: 7N Kick Off Poland 2016 https://vimeo.com/180710060)