specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Podstawowy zakres obowiązków: prace biurowo-administracyjne; przygotowywanie dokumentacji do wydania zleceń produkcyjnych; rozliczanie zleceń produkcyjnych.
Twój zakres obowiązków: przyjmowanie i obsługa korespondencji wpływającej i wychodzącej z Banku, otwieranie, rejestrowanie i dystrybucja korespondencji do poszczególnych komórek Banku, przygotowanie i rejestracja korespondencji do wysyłki oraz jej wysyłanie, archiwizacja dokumentacji –...
Zakres obowiązków Obsługa administracyjna wniosków z Departamentów, uzyskiwanie odpowiednich akceptacji Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji zgodnie z zasadami obowiązującym w Spółce Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji Wsparcie procesów...
Zakres obowiązków: Współpraca oraz bieżący kontakt z urzędami i innymi instytucjami oraz partnerami firmy w zakresie obsługi księgowej oraz kadrowo-płacowej Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami Obsługa korespondencji i dokumentacji biurowej Przygotowywanie raportów i...
Twoja przyszła rola: praca na stanowisku Helpdesku I&P - pełnienie roli pierwszego kontaktu dla klienta wewnętrznego, współpraca z dostawcami w zakresie przeglądów, serwisów technicznych oraz zgłaszania usterek, awizacje, obsługa system kontroli dostępu - wydawanie kart wejściowych,...
W naszym zespole na co dzień: wspierasz administracyjnie Biuro Postępowań w Departamencie Prawnym, skanujesz dokumentację do przeznaczonej do tego aplikacji, archiwizujesz dokumentację, prowadzisz rejestr spraw sądowych w przeznaczonej do tego aplikacji, obsługujesz korespondencję...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę administracyjną procesu dydaktycznego. Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa Wydziału w sprawach związanych z dydaktyką, przygotowywanie i obsługa programów studiów, wsparcie w realizacji projektów dydaktycznych,...
Twoje zadania: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych; monitorowanie przebiegu procesu; opracowywanie zleceń wewnętrznych;
Twoje zadania: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych; monitorowanie przebiegu procesu; opracowywanie zleceń wewnętrznych;
Twoja przyszła rola: bieżąca obsługa recepcji (zarządzanie ruchem telefonicznym, systemem rezerwacji sal, zamawianie materiałów biurowych) obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, wsparcie kadry managerskiej poprzez realizację procesów administracyjnych takich jak: rozliczanie...
Piekarnia Bagietka to firma rodzinna o ponad 20-letniej tradycji. Posiadamy kilkadziesiąt własnych punktów sprzedaży i dwa nowoczesne zakłady produkcyjne o najwyższych standardach. Produkujemy świeże pieczywo o najwyższej jakości a także lody, pyszne ciasta, desery, kanapki i sałatki, jogurty. Dbamy o to, by nasze produkty były zawsze świeże, smaczne, zdrowe i najwyższej jakości – by Klienci otrzymywali zawsze to co najlepsze - zgodnie z hasłem „PieczeMY dla Ciebie"!
Specjalista ds. Administracyjno-Biurowych
Opis stanowiska:
wystawianie i przyjmowanie faktur oraz zapewnienie ich prawidłowego obiegu,
nadzór nad umowami oraz korespondencją firmy,
wsparcie dla Działu Sprzedaży oraz sieci sklepów firmowych,
tworzenie raportów oraz analiz.
Godziny pracy: 8:00-16:00
Czas pracy obejmuje również wybrane 2 soboty w miesiącu.
Wymagania:
doświadczenia w pracy biurowej,
dobrej znajomości obsługi komputera oraz urządzeń biurowych,
umiejętności pracy w zespole,
bardzo dobrej organizacja pracy.
Oferujemy:
szkolenie wprowadzające,
pracę w zespole ludzi, którzy są nastawieni na współpracę,
atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanego doświadczenia i zaangażowania,
możliwość rozwoju zawodowego, awansów i podnoszenia kwalifikacji w różnych obszarach firmy,
możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej Medicover i dofinansowania do karty Multisport.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Podstawowy zakres obowiązków: prace biurowo-administracyjne; przygotowywanie dokumentacji do wydania zleceń produkcyjnych; rozliczanie zleceń produkcyjnych.
Twój zakres obowiązków: przyjmowanie i obsługa korespondencji wpływającej i wychodzącej z Banku, otwieranie, rejestrowanie i dystrybucja korespondencji do poszczególnych komórek Banku, przygotowanie i rejestracja korespondencji do wysyłki oraz jej wysyłanie, archiwizacja dokumentacji –...
Zakres obowiązków Obsługa administracyjna wniosków z Departamentów, uzyskiwanie odpowiednich akceptacji Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji zgodnie z zasadami obowiązującym w Spółce Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji Wsparcie procesów...
Zakres obowiązków: Współpraca oraz bieżący kontakt z urzędami i innymi instytucjami oraz partnerami firmy w zakresie obsługi księgowej oraz kadrowo-płacowej Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami Obsługa korespondencji i dokumentacji biurowej Przygotowywanie raportów i...
Twoja przyszła rola: praca na stanowisku Helpdesku I&P - pełnienie roli pierwszego kontaktu dla klienta wewnętrznego, współpraca z dostawcami w zakresie przeglądów, serwisów technicznych oraz zgłaszania usterek, awizacje, obsługa system kontroli dostępu - wydawanie kart wejściowych,...
W naszym zespole na co dzień: wspierasz administracyjnie Biuro Postępowań w Departamencie Prawnym, skanujesz dokumentację do przeznaczonej do tego aplikacji, archiwizujesz dokumentację, prowadzisz rejestr spraw sądowych w przeznaczonej do tego aplikacji, obsługujesz korespondencję...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę administracyjną procesu dydaktycznego. Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa Wydziału w sprawach związanych z dydaktyką, przygotowywanie i obsługa programów studiów, wsparcie w realizacji projektów dydaktycznych,...
Twoje zadania: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych; monitorowanie przebiegu procesu; opracowywanie zleceń wewnętrznych;
Twoje zadania: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych; monitorowanie przebiegu procesu; opracowywanie zleceń wewnętrznych;
Twoja przyszła rola: bieżąca obsługa recepcji (zarządzanie ruchem telefonicznym, systemem rezerwacji sal, zamawianie materiałów biurowych) obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, wsparcie kadry managerskiej poprzez realizację procesów administracyjnych takich jak: rozliczanie...