Specjalista ds. centralnych zakupów
Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Nr Ref.: IBCZ/BB/08/2016
Opis stanowiska:
- kompleksowe wsparcie w obszarze zamówień dla Oddziałów Spółki (w tym planowanie zamówień),
- kontrola terminowości realizacji zamówień,
- udrażnianie ścieżek dostaw oraz problemów z terminowością zamówień,
- analiza rynku w celu poszukiwania firm podwykonawczych, dostawców usług i materiałów budowlanych zgodnie ze standardami przyjętymi w spółce,
- negocjowanie warunków oraz zawieranie umów z podwykonawcami i dostawcami materiałów zachowaniem zasad minimalizacji kosztów w ramach programu Centralnych Zakupów,
- kontrola stopnia wykorzystania limitów kupieckich u poszczególnych dostawców,
- zbieranie rekomendacji od Kierowników budów i Kierowników kontraktów dotyczących standardów współpracy w celu stworzenia grupy dostawców kwalifikowanych,
- tworzenie centralnej bazy firm dostawców, oferentów,
- współtworzenie wzorcowego cennika usług i materiałów,
- bieżące raportowanie.
Wymagania:
-
wykształcenie techniczne ze wskazaniem na profil budowlany,
-
wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne,
-
umiejętność pracy w zespole,
-
umiejętność pracy pod presją czasu.
Oferujemy:
- ciekawą pracę w jednej z największych firm sektora budownictwa mieszkaniowego,
- duże i zróżnicowane możliwości rozwoju zawodowego,
- bardzo dobrą atmosferę pracy i wsparcie ze strony pozostałych Współpracowników.
Poznaj
MURAPOL S.A.
O Grupie Murapol:
- 22 lata na rynku deweloperskim
- 404 wzniesione budynki
- 26600 przekazanych mieszkań
- 600 pracowników i współpracowników
- Oddziały w 18 miastach Polski