specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Opis stanowiska przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych, śledzenie przebiegu napraw gwarancyjnych, przechowywanie dokumentacji i kart gwarancyjnych, inicjowanie przeglądów, zapoznanie się z treścią reklamacji i oceną jej zasadności, pozyskiwanie autoryzacji naprawy, wystawianie wniosków...
Zakres obowiązków: Zapewnienie kompleksowej obsługi obiektów w okresie gwarancji i rękojmi, Ocena zasadności zgłaszanych reklamacji, wskazywanie przyczyn ich wystąpienia, Zarządzanie i nadzór nad robotami naprawczymi realizowanymi z tytułu gwarancji/rękojmi oraz optymalizacja ich...
Zakres obowiązków: Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia zgłoszenia do jego zamknięcia, Nadzór nad terminowym przebiegiem procesu reklamacji, Prowadzenie bieżącej korespondencji z Inwestorem oraz Kontrahentami, Współpraca z Majstrem ds. gwarancji, kadrą budowy oraz innymi...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 8 000 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: mapowanie zgłoszonej usterki oraz koordynacja procesu realizacji naprawienia usterki; otrzymywanie, rejestracja oraz analiza zgłoszonych usterek oraz wad; dokładna weryfikacja zgłoszeń pod kątem zasadności technicznej/konstrukcyjnej; konsultacje techniczne z ekspertami...
Zakres obowiązków: Zapewnienie kompleksowej obsługi obiektów w okresie gwarancji i rękojmi, Ocena zasadności zgłaszanych reklamacji, wskazywanie przyczyn ich wystąpienia, Zarządzanie i nadzór nad robotami naprawczymi realizowanymi z tytułu gwarancji/rękojmi oraz optymalizacja ich...
Zakres obowiązków: Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia zgłoszenia do jego zamknięcia, Nadzór nad terminowym przebiegiem procesu reklamacji, Prowadzenie bieżącej korespondencji z Inwestorem oraz Kontrahentami, Współpraca z Majstrem ds. gwarancji, kadrą budowy oraz innymi...
Intrac Polska jest oficjalnym dystrybutorem maszyn budowlanych, teleskopowych i leśnych oraz częścią Intrac Group AB - lidera na rynku ciężkiego sprzętu budowlanego w Europie Północnej.
Dział Serwisu poszukuje obecnie Kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Gwarancji i Wsparcia Technicznego
Miejsce pracy: Wolica k/Warszawy
Opis stanowiska:
Przyjmowanie zgłoszeń napraw gwarancyjnych oraz prowadzenie dokumentacji i ewidencji gwarancyjnej;
Obsługa procesu gwarancyjnego w systemach firmy zgodnie z ustalonymi procedurami;
Bieżące monitorowanie napraw gwarancyjnych oraz współpraca z Koordynatorem Serwisu;
Prowadzenie raportów i bazy danych rozliczenia kosztów napraw gwarancyjnych;
Pomoc techniczna Klientom;
Godne i fachowe reprezentowanie firmy u Klienta;
Sprawdzanie stanu technicznego nowo dostarczonych maszyn oraz obsługa procesu przygotowania nowych maszyn w systemach firmy;
Przeprowadzenie procesu przygotowania maszyn dla Klienta;
Weryfikacja stanu maszyn stokowych.
Wymagania:
Wyższe lub średnie wykształcenie techniczne;
Praktyczna wiedza z zakresu budowy i naprawy maszyn budowlanych;
Znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym umożliwiającym swobodną komunikację oraz umożliwiającą odczytywanie anglojęzycznych instrukcji maszyn;
Biegła znajomość obsługi komputera;
Umiejętność pracy w zespole.
Wybranemu kandydatowi oferujemy:
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
Motywacyjny system wynagradzania;
Możliwości wszechstronnego rozwoju i uczestnictwa w szkoleniach;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Opis stanowiska przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych, śledzenie przebiegu napraw gwarancyjnych, przechowywanie dokumentacji i kart gwarancyjnych, inicjowanie przeglądów, zapoznanie się z treścią reklamacji i oceną jej zasadności, pozyskiwanie autoryzacji naprawy, wystawianie wniosków...
Zakres obowiązków: Zapewnienie kompleksowej obsługi obiektów w okresie gwarancji i rękojmi, Ocena zasadności zgłaszanych reklamacji, wskazywanie przyczyn ich wystąpienia, Zarządzanie i nadzór nad robotami naprawczymi realizowanymi z tytułu gwarancji/rękojmi oraz optymalizacja ich...
Zakres obowiązków: Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia zgłoszenia do jego zamknięcia, Nadzór nad terminowym przebiegiem procesu reklamacji, Prowadzenie bieżącej korespondencji z Inwestorem oraz Kontrahentami, Współpraca z Majstrem ds. gwarancji, kadrą budowy oraz innymi...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 8 000 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: mapowanie zgłoszonej usterki oraz koordynacja procesu realizacji naprawienia usterki; otrzymywanie, rejestracja oraz analiza zgłoszonych usterek oraz wad; dokładna weryfikacja zgłoszeń pod kątem zasadności technicznej/konstrukcyjnej; konsultacje techniczne z ekspertami...
Zakres obowiązków: Zapewnienie kompleksowej obsługi obiektów w okresie gwarancji i rękojmi, Ocena zasadności zgłaszanych reklamacji, wskazywanie przyczyn ich wystąpienia, Zarządzanie i nadzór nad robotami naprawczymi realizowanymi z tytułu gwarancji/rękojmi oraz optymalizacja ich...
Zakres obowiązków: Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia zgłoszenia do jego zamknięcia, Nadzór nad terminowym przebiegiem procesu reklamacji, Prowadzenie bieżącej korespondencji z Inwestorem oraz Kontrahentami, Współpraca z Majstrem ds. gwarancji, kadrą budowy oraz innymi...