Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5600 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 30 lokalizacjach na terenie kraju. W 2013 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 26 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia (certyfikat nr 364).
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży telekomunikacyjnej, poszukujemy Kandydata/-tki na stanowisko:
Zadania:
• Dbałość o rozwój, wdrażanie i monitorowanie standardów związanych z obszarem Customer Experience
• Wdrażanie i organizacja programu motywacyjnego oraz konkursów i eventów dla pracowników
• Odpowiedzialność za procedury związane z komunikacją i budowaniem relacji z Klientami
• Przygotowywanie komunikatów wewnętrznych do pracowników
• Odpowiedzialność za zamawianie gadżetów
Wymagania:
• Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (Customer Experience lub Marketing)
• Min. dobra znajomość języka angielskiego
• Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
• Zaangażowanie i inicjatywa
• Kreatywność i samodzielność w działaniu
• Umiejętności analityczne
• Umiejętność prowadzenia spotkań
Oferujemy:
• Zatrudnienie za pośrednictwem Adecco Poland i oddelegowanie do pracy u naszego Klienta
• Możliwość zdobycia cennego doświadczenia
• Bardzo miła atmosfera pracy
• Możliwość pracy przy interesujących projektach dla znanej firmy
Oferta dotyczy pracy tymczasowej.