Ogłoszenie numer: 6806832, z dnia 2022-04-25
O nas
W związku z dynamicznym rozwojem firma działająca w branży IT i nowych technologii poszukuje do swojego zespołu osoby odpowiedzialnej za działania marketingowo – administracyjne. Globtrak Polska to jeden z dynamiczniej rozwijających się producentów oprogramowania w sektorze technologicznym. Firma prowadzi dystrybucję swoich produktów, wykorzystując modele B2B w kanałach sprzedaży tradycyjnej. Firma działa od 2009 roku i systematycznie dąży do objęcia pozycji lidera branży zarządzania flotą pojazdów.
Misja Globtrak
Polska Siłą naszej firmy są ludzie, którzy każdego dnia ją tworzą. Traktujemy wszystkich tak, jak sami byśmy chcieli być traktowani. Pracujemy jako kreatywny i elastyczny zespół, który rozwija swoje kompetencje po to, aby dostarczać najlepszej jakości produkty i usługi, budując najwyższą satysfakcję klientów.
Specjalista ds. komunikacji i content marketingu
Miejsce pracy: Kielce
Opis stanowiska
- Opracowywanie planu komunikacji marketingowej w zakresie offline (eventy, ambient marketing, paczki świąteczne) i online wraz z realizacją kalendarza promocji zgodnie ze strategią firmy
- Opracowanie języka komunikacji marki, którym przedsiębiorstwo będzie się posługiwać, by wspomagać naturalne sposoby dystrybucji komunikatów
- Podnoszenie efektywności działań marketingowych i wsparcia sprzedaży poprzez nakreślenie buyer persony, stworzenie profilu klienta zakupowego, klasyfikacja i opis branż obsługiwanych przez Globtrak Polska
- Aktywne wpływanie na widoczność strony, podstron i produktów w wyszukiwarce
- Aktywne działanie w zakresie PR produktowym, content marketing, wykorzystanie marketingu, tworzenie przemyślanych, merytorycznych treści według zasad SEO
- Współtworzenie komunikacji wewnętrznej w firmie
- Rozwijanie narzędzi komunikacji marketingowej zarówno zewnętrznej jak i wewnętrznej, takich jak: tworzenie angażujących treści, tekstów merytorycznych, materiałów informacyjnych, edukacyjnych i reklamowych (komunikaty prasowe, prezentacje)
- Prowadzenie projektów CSR przy uwzględnieniu celów biznesowych firmy
- Organizacja i udział w lokalnych wydarzeniach, takich jak wystawy, targi, seminaria lub imprezy dlaklientów
- Monitoring i analiza wizerunku marki, analizy trendów marketingowych, analiza konkurencji, analizy mediowe, bieżące raportowanie i rekomendacja kierunków zmian
Wymagania
- Min. 2- letnie doświadczenie w zakresie PR
- Umiejętność pisania tekstów merytorycznych według zasad SEO
- Wykształcenie wyższe
- Dobra znajomość j. angielskiego
- Prawo jazdy kat. B
- Umiejętność zarządzania zadaniami w czasie wg wskazanych priorytetów
- Samodzielność w działaniu oraz komunikatywność
- Dobra znajomość pakietu MS Office
Oferujemy
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę pracę
- Przejrzysty system wynagradzania i premiowania
- Przyjazną atmosferę opartą o wzajemny szacunek, zaufanie i współpracę
- Możliwość wykorzystania znajomości języka angielskiego w międzynarodowym środowisku
- Rozwój osobisty
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
- Elastyczny czas pracy
- Imprezy integracyjne
- Możliwość pracy hybrydowej