Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: KOM/2015/02
- Realizacja działań komunikacyjnych skierowanych do pracowników i współpracowników,
- Tworzenie komunikatów, zarządzanie listami dystrybucyjnymi oraz przygotowywanie planów komunikacyjnych dla procesów i projektów realizowanych przez strukturę Centrum Operacji Biznesowych
- Planowanie i realizacja wybranych programów budujących wizerunek pracodawcy oraz marki oraz wizerunek COB w organizacji
- Nadzorowanie strony formalno-prawnej i budżetu prowadzonych przedsięwzięć i projektów związanych z komunikacją
- Rozwój i aktualizacja Portalu w zakresie funkcjonalności, za które odpowiada COB
- Przygotowywanie comiesięcznego biuletynu wewnętrznego COB
- Wykształcenie wyższe (mile widziana polonistyka, komunikacja, PR)
- Doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z komunikacją, PR lub zarządzaniem projektami
- Zaangażowanie w budowanie doskonałych relacji z klientami
- Biegłe posługiwanie się pakietem MS Office
- Język angielski na poziomie zaawansowanym
- Orientacja na klienta
- Umiejętność skutecznej wymiany informacji
- Umiejętność rozwiązywania problemów
- Pracę w dużej międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku z branży telekomunikacyjnej,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
- Niezbędne narzędzia do pracy,
- Ambitne i pełne wyzwań stanowisko pracy umożliwiające rozwój zawodowy,