Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa
Specjalista ds. Public Relations

Praca Specjalista ds. Public Relations Warszawa

Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 6

  • Specjalista ds. marketingu

    ADN Akademia   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior / asystent  umowa o pracę / o dzieło / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki: Tworzenie materiałów informacyjnych na potrzeby komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej; Przygotowywanie projektów graficznych; Aktualizacja treści na stronie internetowej firmy oraz przygotowanie mailingów; Udział w tworzeniu strategii rozwoju dla kanałów online; Prowadzenie...
  • Stażysta / Stażystka w Dziale Marketingu i Komunikacji

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków Wsparcie w opracowaniu i nadzór nad realizacją strategii marketingowej produktu/ grupy produktów, Wsparcie w przygotowaniu i wdrożeniu bieżących kampanii marketingowych, Wsparcie w analizie rynku oraz działań konkurencji, Wsparcie w monitorowaniu efektywności...
  •  
  • Specjalista ds. Kampanii Digitalowych

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    Prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads oraz Meta Ads, zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym. Optymalizacja wskaźników kampanii oraz monitorowanie ich efektywności. Analiza wyników działań marketingowych i przygotowywanie szczegółowych raportów. Konfiguracja narzędzi...
  • Specjalista ds. Reklamy Online

    Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zakres obowiązków: Tworzenie i optymalizacja kampanii reklamowych w Google Ads oraz Meta Ads na rynku polskim i zagranicznym. Monitorowanie wyników kampanii oraz wdrażanie działań mających na celu ich poprawę. Przygotowywanie szczegółowych raportów i analiz wyników działań...
  • Performance Marketing Specialist / Digital Marketing Specialist

    MAOBI Group Sprawdzona firma   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zakres obowiązków: Tworzenie i prowadzenie kampanii Google Ads i Meta Ads na rynku polskim i zagranicznym. Monitorowanie i optymalizowanie wskaźników kampanii. Analiza wyników i przygotowywanie raportów z prowadzonych działań. Konfiguracja narzędzi analitycznych, takich jak GA4, GTM, Pixel,...
  • Specjalista

    Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    1 dni

Praca Specjalista ds. Public Relations mazowieckie najnowsze oferty pracy

  • Koordynator ds. Marketingu

    Warszawianka Centrum Kongresowe Hotel Wellness&SPA   Jachranka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Twój zakres obowiązków Tworzenie, wdrażanie i realizacja strategii marketingowej oraz komunikacyjnej zgodnie z założonym budżetem; Samodzielność w tworzeniu angażujących publikacji w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest), dostosowanych do celu oraz...
  • Junior Brand Manager

    Canpol Sp. z o. o.   Słubica B, gmina Żabia Wola    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Analiza rynku, trendów i konkurencji oraz przygotowywanie rekomendacji produktowych. Tworzenie założeń dla nowych produktów (ceny, marże, target price). Współpraca przy tworzeniu briefów i koordynacja procesu wdrożeniowego z innymi działami. Wsparcie przy globalnych...
  • Opiekun marki

    Canpol Sp. z o. o.   Słubica B, gmina Żabia Wola    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Opis stanowiska analiza rynku, konkurencji i trendów w celu opracowywania rekomendacji produktowych; tworzenie założeń dla nowych produktów, w tym określanie cen i prognoz sprzedaży; współpraca z innymi działami w procesie wdrażania nowych rozwiązań; udział w przygotowaniach do...