- Realizacja procesów zakupowych na materiały niezbędne do wykonania przeglądów samolotów
- Wyszukiwanie, audytowanie i ocena potencjalnych dostawców materiałów i części lotniczych
- Monitorowanie przebiegu realizacji zamówień
- Koordynowanie transportu zamówionych części i materiałów lotniczych
- Realizowanie wysyłek części i materiałów należących do klientów
- Ścisła współpraca z innymi działami firmy
- Uczestnictwo w spotkaniach operacyjnych
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub w obszarze łańcucha dostaw
- Znajomość pakietu MS Office
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min B2
- Dokładność i dobra organizacja pracy własnej
- Inicjatywa, kreatywność i skuteczne działanie pod presją czasu
- Umiejętność pracy w zespole
- Gotowość podjęcia pacy w systemie zmianowym 12-sto godzinnym
- Doświadczenie w zakupach w firmie produkcyjnej
- Budowanie swojego doświadczenia w ciekawej branży
- Kompleksowe projekty w złożonej organizacji
- Elastyczne formy zatrudnienia
- Pakiet świadczeń socjalnych, w tym preferencyjne bilety lotnicze
Poznaj
LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.
LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o. jest doświadczonym dostawcą usług technicznych o najwyższych standardach związanych z obsługą samolotów pasażerskich oraz jest Autoryzowanym Centrum Obsługowym Embraer.
LOT AMS zatrudnia ponad 830 pracowników. Szczególny rodzaj wykonywanych przez spółkę usług pociąga za sobą konieczność odpowiedniego naboru kompetentnej kadry.
Nasi pracownicy to wysoko wykwalifikowany personel, świadomy powagi wykonywanych przez nich obowiązków.
Proces rekrutacji jest pierwszym etapem doboru fachowców, których praca leży u podstaw budowania wielowarstwowych przedsięwzięć z zakresu specjalizacji branżowej.