PROFI CREDIT jest drugą największą firmą pożyczkową w Polsce. Działamy na polskim rynku od ponad 11 lat i współpracujemy z grupą ponad 2500 doradców finansowych. Od początku działalności w Polsce sprzedaliśmy już 230 tysięcy pożyczek na łączną wartość prawie 2,5 miliarda złotych.

W związku z planami rozwojowymi poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. marketingu internetowego
Nr ref.: SMI
Czym będziesz się zajmował?

Planowaniem i koordynacją kampanii marketingowych online;

 

 

 

Szczegółową analizą efektywności koordynowanych kampanii i ich optymalizacją;

 

 

 

Prowadzeniem projektów marketingowych;

 

 

 

Proaktywnym monitorowaniem rynku reklamy online;

 

 

 

 

Inicjowaniem nowych aktywności.

 

 

 

Kogo szukamy?


Osoby, która realizowała kampanie marketingowe w Internecie i osiągała na tym gruncie satysfakcjonujące efekty;




Osoby ze znajomością podstawowych odmian internetowych aktywności marketingowych (PPC, RTB, sieci afiliacyjne etc.);

 

 

 

Osoby, którą cechuje analityczny tryb myślenia, umożliwiający zaprojektowanie odpowiedniego zestawu KPI i wyciąganie z nich wniosków;

 

 

Osoby energicznej, kreatywnej i entuzjastycznie nastawionej do pracy, odnajdującej satysfakcję w realizacji powyższego zakresu czynności;

 

 

Osoby zorganizowanej i zaradnej, która potrafi samodzielnie kierować swoim harmonogramem pracy.

Co oferujemy?

 

Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w stabilnej, szybko rozwijającej się Spółce finansowej;

 

 

Pracę stacjonarną w Bielsku-Białej;

 

 

 

Świetną atmosferę i środowisko pracy (doświadczone grono współpracowników, laptop, telefon komórkowy);

 

 

Możliwość rozwoju i podnoszenia kompetencji.

Aplikacja powinna zawierać zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji teraz i w przyszłości. Zgoda może zostać w każdej chwili cofnięta (zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r., Dz.U. nr 133 poz. 883 z późniejszymi zmianami).

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. e-marketingu

Specjalista ds. e-marketingu jest odpowiedzialny za wdrażanie i koordynowanie projektów marketingowych firmy w sieci. Zajmuje się on również tworzeniem kampanii reklamowych oraz badaniem efektywności podejmowanych działań. Często zajmuje się on również tworzeniem newsletterów oraz mailingów. Do jego zadań należy śledzenie najnowszych trendów e-marketingowych oraz proponowanie nowych rozwiązań. ...

Rekrutują z Praca.pl