Znasz język węgierski i szukasz pracy, dzięki której go wykorzystasz? Lubisz pomagać i dzielić się wiedzą? Dołącz do naszego międzynarodowego zespołu i zostań Specjalistą ds. obsługi Klienta – infolinia.
Specjalista ds. obsługi infolinii Pasażerów w j. węgierskim
Miejsce pracy: Kraków
Czym się będziesz zajmował?
- odbieraniem połączeń przychodzących od pasażerów jednej z wiodących firm przewozowych,
- udzielaniem pasażerom informacji dotyczących rezerwacji biletów, przejazdów, rozkładów jazdy itp.,
- obsługą rezerwacji pasażerów i wprowadzaniem ich do systemu,
- inicjowaniem i kształtowaniem pozytywnych relacji z pasażerami.
W ramach współpracy z nami zyskujesz:
- atrakcyjną stawkę godzinową,
- profesjonalne szkolenie przygotowujące do wykonywanych zadań,
- wsparcie merytoryczne lidera na każdym etapie współpracy,
- dofinansowanie do karty sportowej,
- pracę w przestrzennym i komfortowym biurze,
- możliwość udziału w rekrutacjach wewnętrznych na wyższe stanowiska,
- dodatkową gotówkę za polecenie znajomego do pracy.
Co jest dla nas istotne?
- znajomość j. węgierskiego na poziomie C1,
- umiejętność obsługi komputera w stopniu bardzo dobrym,
- gotowość do pracy zmianowej,
- dyspozycyjność minimum 140 godzin w skali miesiąca,
- komunikatywność oraz umiejętność nawiązywania pozytywnych relacji z Klientami.
Więcej o nas na: www.armatis-lc-polska.pl: