Jako światowy lider w dziedzinie Customer Experience (CX), Foundever współpracuje z najbardziej lubianymi markami na świecie, od firm z listy Fortune 500 po lokalne startupy, aby projektować, budować i zapewniać przewagę konkurencyjną we wszystkich punktach kontaktu z klientem.
Szukamy kandydatów i kandydatek na stanowisko:
Twoje obowiązki będą polegać na:
- Profesjonalnym wspieraniu klientów w procesie rezerwacji pobytów w hotelach
- Kontakcie z hotelami jako wsparcie klientów w zakresie zmian i reklamacji
- Doradzaniu rozwiązań zapewniających najbardziej komfortowy wypoczynek gości
Dołącz do nas a zyskasz:
- Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało u nas jako Specjalista ds. Obsługi Klienta
- Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, dodatkowa opieka medyczna,, ubezpieczenie na życie)
- Rozwój w obszarze profesjonalnej obsługi klienta
- Świetną atmosferę w zgranym zespole
- Elastyczne godziny pracy
- Praca z nowoczesnego biura w Warszawie
- Możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia
To praca dla Ciebie jeśli:
- Biegle posługujesz się językiem polskim oraz rosyjskim (Poziom C1)
- Wykazujesz się wysoką kulturą osobista oraz umiejętnościami interpersonalnymi
- Pakiet MS Office nie ma dla Ciebie zbyt wielu tajemnic
- Jesteś osobą zmotywowaną na samodoskonalenie i pracę w zespole
- Chcesz pracować z naszego biura na Warszawskim Mokotowie
- Jesteś dostępny/a 5 dni w tygodniu w wymiarze 8 godzin
Poznaj
Foundever
Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.