Grafton Recruitment jest częścią Grafton Employment Group, która działa w ramach stale rosnącej sieci biur na całym świecie. Jesteśmy jedną z wiodących firm rekrutacyjnych na terenie Europy, prężnie rozwijamy się na pozostałych kontynentach. Wśród naszych Klientów są najbardziej znane międzynarodowe oraz polskie firmy. Budujemy długotrwałe relacje z naszymi kandydatami i staramy się opierać współpracę na partnerskich kontaktach. Kandydaci mają możliwość współpracy z wyspecjalizowanym zespołem konsultantów pracujących dla wszystkich branż.
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j.angielskim i drugim językiem obcym
Miejsce pracy: Łódź
Nr Ref.: 9-24-25291/PC
Opis stanowiska:
Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy poszukujemy zmotywowanych kandydatów gotowych do pracy w dziale obsługi klienta na stanowisku:
Specjalista ds. Obsługi Klienta z biegłą znajomością języka angielskiego i drugiego języka na poziomie bardzo dobrym j.rosyjski, j.włoski, j.francuski lub j.hiszpański.
Obowiązki:
- Profesjonalna telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta
- Wprowadzanie danych do wewnętrznej bazy klienta
- Zapewnienie wsparcia administracyjnego: ogólne obowiązki administracyjne, fakturowanie, przetwarzanie
- Wykonywanie powierzonej pracy zgodnie z kryteriami jakościowymi
Specjalista ds. Obsługi Klienta z biegłą znajomością języka angielskiego i drugiego języka na poziomie bardzo dobrym j.rosyjski, j.włoski, j.francuski lub j.hiszpański.
Obowiązki:
- Profesjonalna telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta
- Wprowadzanie danych do wewnętrznej bazy klienta
- Zapewnienie wsparcia administracyjnego: ogólne obowiązki administracyjne, fakturowanie, przetwarzanie
- Wykonywanie powierzonej pracy zgodnie z kryteriami jakościowymi
Wymagania:
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz jednego z języków: rosyjski, włoski, francuski lub hiszpański.
Wykształcenie wyższe - mile widziane.
Swoboda w korzystaniu aplikacji pakietu Office MS.
Zdolności interpersonalne i umiejętności komunikacyjne.
Gotowość do pracy w systemie zmianowym.
Doświadczenie w obsłudze Klienta będzie dodatkowym atutem.
Wykształcenie wyższe - mile widziane.
Swoboda w korzystaniu aplikacji pakietu Office MS.
Zdolności interpersonalne i umiejętności komunikacyjne.
Gotowość do pracy w systemie zmianowym.
Doświadczenie w obsłudze Klienta będzie dodatkowym atutem.
Informacje dodatkowe:
Dodatkowe składniki wynagrodzenia:
Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie.
Możliwości rozwoju.
Dynamiczny, międzynarodowe środowisko pracy.
Atrakcyjny system wynagrodzenia.
Stabilne zatrudnienie.
Interesuje Cię ta oferta pracy? Prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego lub przesłania CV wraz z numerem referencyjnym w tytule maila.
W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym.
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.
Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie.
Możliwości rozwoju.
Dynamiczny, międzynarodowe środowisko pracy.
Atrakcyjny system wynagrodzenia.
Stabilne zatrudnienie.
Interesuje Cię ta oferta pracy? Prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego lub przesłania CV wraz z numerem referencyjnym w tytule maila.
W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym.
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.