ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.
Jeśli chcesz pracować w jednej z najbardziej rozwijających się firm z branży e-commerce, a przy okazji wykorzystywać swoją znajomość języka włoskiego, ta oferta jest dla Ciebie!
Opis stanowiska
- Wsparcie klientów niemieckojęzycznych poprzez obsługę połączeń przychodzących
- Odpowiadanie na zapytania mailowe
- Prowadzenie rozmów zgodnie ze standardem firmy
- Budowanie długofalowych relacji z klientem
- Współpraca z innymi działami firmy
- Biegła znajomość języka niemieckiego min. C1
- Rozwinięte zdolności interpersonalne
- Wysoka kultura osobista
- Wielozadaniowość
- Znajomość programów pakietu Microsoft Office
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
- Stabilna praca w międzynarodowej firmie, która jest liderem w swojej branży
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów
- Liczne szkolenia oraz awanse umożliwiające rozwój zawodowy
- Możliwość udziału w konkursach wewnętrznych
- Codzienny kontakt z językami obcymi