Groupon działa w branży e-commerce, inspirując użytkowników do odwiedzania ciekawych miejsc w najbliższej okolicy, podróżowania i odkrywania nowych aktywności, a przy tym oferuje szeroką gamę produktów. Jednocześnie zapewnia odpowiednie narzędzia i wsparcie swoim Partnerom, pomagając im w rozwijaniu i zarządzaniu biznesem.
W ciągu zaledwie 6 lat działalności w Polsce Groupon z firmy, która mieściła się w małym pokoju i zatrudniała mniej niż 10 osób zamienił się w lidera w dziedzinie handlu lokalnego i obecnie jest miejscem, gdzie około 700 osób ma możliwość rozwoju swoich umiejętności i kompetencji w przyjaznej atmosferze.
Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało rozwiązywanie zapytań posprzedażowych ze strony klientów indywidualnych zgodnie z wewnętrznymi procedurami firmy, tworzenie raportów i statystyk, identyfikowanie i weryfikowanie potencjalnych problemów oraz codzienna współpraca z innymi działami firmy.
Idealny kandydat powininen znać biegle język francuski (min C1), dobrze posługiwac się językiem angielskim (na poziomie B1), poprzednie doświadczenie w obsłudze klienta będzie mile widziane. Szukamy osób zarówno samodzielnych, jak i gotowych na pracę w grupie, nastawionych na rezultat i lubiących racę z ludźmi.
W zamian za Twoje zaangażowanie możemy zaoferować szansę rozwoju w dynamicznej branży e-commerce u globalnego lidera, pełną wyzwań pracę w rozwojowym, międzynarodowym środowisku, stabilne warunki zatrudnienia i atrakcyjny system premiowy, benefity pracownicze (m.in.: ubezpieczenie medyczne, karta MultiSport), przyjazną atmosferę w pracy, świeże owoce każdego dnia, komfortowe biuro w samym centrum Warszawy.