Opis stanowiska
• Telefoniczna lub Bezpośrednia Obsługa Klientów - infolinia przychodząca obsługowo-sprzedażowa lub praca w punkcie obsługi Klienta
• Do-sprzedaż produktów, które są rozwiązaniem problemów Klientów
• Obsługa administracyjna m.in. przyjmowanie reklamacji, procesowanie pism
• Wprowadzanie danych do systemów np. dane teleadresowe, zmiany w umowach
• Bieżące rozwiązywanie spływających zapytań
• Wsparcie dla Klientów
Wymagania
• Doświadczenie w pracy w związanej z Obsługą Klienta ( telefoniczna, bezpośrednia)
• Doświadczenie w sprzedaży produktów lub usług
• Umiejętności sprzedażowe z uwzględnieniem sposobów i technik skutecznej komunikacji oraz identyfikowania potrzeb Klientów
• Umiejętność pracy pod presją czasu w stale zmieniającym się środowisku
• Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne & wysoka kultura osobista
• Orientacja na cel i nastawienie na Klienta
• Dokładność i dobre zorganizowanie
• Innowacyjność i kreatywność
• Znajomość środowiska MS Office
Oferta
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową z możliwością nawiązania długofalowej współpracy
• Praca w firmie o mocnej pozycji na rynku i wysokich standardach działania
• Wynagrodzenie podstawowe - 3000 brutto miesięcznie plus premia uznaniowa i sprzedażowa
• Bogaty pakiet socjalny (opieka medyczna, karta Multi Sport, karta żywieniowa)
• Platforma szkoleniowa online
• Manpowerpremium - program zniżkowy na produkty i usługi
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.