Specjalista ds. obsługi klienta

CRL Sp. z o.o.

Zwoleń

5 dni temu

CRL Sp. z o. o. od 1990 roku jest wiodącą firmą na rynku usług związanych z wynajmem i serwisem odzieży roboczej, ochronnej i szaf odzieżowych. Jako nieliczni oferujemy naszym klientom kompleksową, satysfakcjonującą obsługę. Naszymi najcenniejszymi aktywami są pracownicy, którzy wykorzystują najnowocześniejsze i innowacyjne technologie, gwarantując niezmiennie najwyższą jakość usług.

 

Nasze starania zostały
 docenione w prestiżowych rankingach: Diamenty Forbesa oraz Gepardy Biznesu.

 

Jeśli wykonujesz swoją pracę z pełnym zaangażowaniem, masz doświadczenie i kompetencje dołącz do naszego zespołu.

 

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Zwoleń
Osoba, którą zatrudnimy będzie odpowiedzialna za:
  • opiekę i obsługę przypisanego portfela Klientów zgodnie z zawartymi umowami,
  • aktywne działanie na rzecz wzrostu wartości portfela Klientów,
  • nawiązywanie, rozwój i utrzymywanie długotrwałych relacji z pozyskanymi przez handlowców Klientami,
  • udział w innowacyjnych projektach firmy,
  • obsługę wewnętrznych programów informatycznych,
  • przygotowanie dokumentów zgodnie ze standardami firmy.
Poszukujemy osób:
  • z wykształceniem co najmniej średnim, preferowanym wyższym,
  • zaangażowanych w wykonywaną pracę,
  • z umiejętnościami budowania relacji i długotrwałej współpracy,
  • odpowiedzialnych za powierzone obowiązki,
  • z praktyczną znajomością pakietu Microsoft Office, komunikatywnych, z umiejętnościami słuchania i przekonywania,
  • z silną motywacją do osiągania założonych celów,
  • z umiejętnością szybkiego uczenia się i wykorzystywania wiedzy,
  • z umiejętnością radzenia sobie ze stresem,
  • z wysoką kulturą osobistą.
Oferujemy:
  • pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
  • szkolenia wprowadzające,
  • premia zadaniowa uzależniona od stopnia realizacji celów,
  • wszelką pomoc merytoryczną w trakcie wykonywania obowiązków,
  • elastyczne godziny pracy od poniedziałku do piątku,
  • wiele inicjatyw związanych z kulturą organizacyjną,
  • atmosferę opartą na współpracy i dzieleniu się wiedzą w prężnym zespole,
  • system szkoleń podnoszący kompetencje,
  • możliwość awansu w strukturach firmy.

„Jakość to coś co zadowala, a nawet zachwyca klientów" mawiał William Deming.

 

W CRL zdajemy sobie sprawę, że profesjonalizm przejawia się wysoką jakością oferowanego produktu. To filar na którym od lat budujemy swoją markę.

 

Osoby zainteresowane pracą prosimy o przesłanie CV w formacie pdf.

 

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi Kandydatami/kami.

Wszystkim Kandydatom/kom dziękujemy za przesłane aplikacje.

 

Zapraszamy do zapoznania się z usługą naszej firmy na www.crl.pl

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Specjalista ds. Obsługi Klienta Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Rekrutują z Praca.pl